marți, 14 decembrie 2010

Christmas manicure 1- Candy cane nails!

Hey girls,

Imi cer scuze ca am neglijat blogul asa mult timp insa am avut altele pe cap,intre care si pregatirea pentru plecarea la munte de Revelion:p
Am facut chiar o lista cu ce va urma sa postez,am avut multe idei si sper sa le pun in practica curand.
La modelul pentru unghii pe care vi-l prezint azi ma gandesc de mult timp,inca de cand au inceput cei de la Magic fm programul''radioul lui Mos Craciun'' unde,stiti si voi,sunt doar melodii de sezon(iar intr-una din melodii este un vers de genul ''with candy canes and silver lanes aglow'').
Plus de asta am vrut sa incerc(pentru a 4-a oara)tehnica aceea cu oja in apa,asa zisa marble nail art.Eu n-am mai filmat procedeul pentru ca sunt atatea pe net,puteti vedea despre ce e vorba aici.

Modelul asta (sau urmatorul pe care il voi posta )vreau sa il refac de Craciun,sper sa-mi iasa mult mai bine:d
Nu sunt eu vreo experta in ale manichiurii but still..here it is:







Ojele folosite sunt Flormar
rosu-M101
alb mat-400

PS:Stiu ca nu sunt extraordinar de perfect finisate si ca au putine urme dar n-am mai folosit protectie pe degete(banda,scotch ceva..),nu-mi place,astfel ca..s-a curatat cam greu iar manichiura era proaspat facuta.Nu sunt o persoana a 'scuzelor' dar trebuia s-o zic:d
PS2:The candy canes sunt cumparate din Auchan, sunt yummy si arata si foarte bine.Cand le-am luat m-am gandit ca-mi vor trebui pentru manichiura asta dar si ca le voi pune intr-un bol din sticla,ca decor de Craciun:d

Hope you like it pentru ca mai urmeaza si alte modele!


                                                                            Kisses,Sugar!

Va las cu ceva dragut:d

14 comentarii:

  1. Vreau si eu bobo!! :))

    Foarte frumoase si unghiutele :*

    RăspundețiȘtergere
  2. adina multumesc:*
    pai faci o fuga pana la mine si gata:d da' repede pana nu ma pun pe rontait:))

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc fetelor,Sweet crazy lollipop,Special K,Anda sunteti dragute:p
    va pup:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumos, fata. Dar eu n-am reusit niciodata. Nu stiu/inteleg care e secretul ... :(

    RăspundețiȘtergere
  5. ella mersi:* pusesem un link dar acum ca am vazut ca ai intrebat am adaugat un video de pe youtube,cam asa e tehnica:p

    RăspundețiȘtergere
  6. iulia fataaaa mersiii:)) :x reusesti tu daca incerci de cateva ori,nu e big deal:d mie imi si place sa ma joc cu oja:p mie prima oara cand am incercat mi-au placut,m-am mirat ca mi-au iesit asa bine dar apoi a trebuit sa sterg vreo 3-4 unghii ca ieseau prea amestecate culorile,se facuse rozaliu la astea de ex.
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Sigur nu ti-ai mancat unghiile dupa ce ai facut pozele?! Sigur?! Ca arata asa de yummmy ca imi vine sa ti le mananc eu...

    RăspundețiȘtergere
  8. Nuuuu nu mi le-am mancat sa stii:)) ironia sortii am avut prostul obicei sa-mi rod unghiile si eu imi fac model cu acadele:))
    :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Ti-a iesit foarte bine, si eu am incercat metoda asta o data dar nu mi-a placut ce a iesit si m-am lasat, nu m-am gandit totusi sa incerc de 4 ori, de dragul artei poate mai fac o incercare fara protejarea degetelor pt ca la faza aia m-am enervat cel mai tare.:D

    RăspundețiȘtergere
  10. de fapt e mai bine cu protectie pentru ca degetele se murdaresc calumea:))mai incearca ca ai sa reusesti,nu e greu.Eu de obicei fac ceva pana imi iese cat de cat apropiat de ceea ce vreau:)) doar sunt fecioara,perfectionista:))
    iti multumesc,te pup:*

    RăspundețiȘtergere