sâmbătă, 18 decembrie 2010

Christmas manicure 2 - My merry Christmas!

Hello again girls,

Am revenit cu modelul 2 pentru unghii de Craciun,stiu ca am facut o lista cu "Next post" dar nu cred ca le voi face in ordinea in care le vedeti.Stiu ca risc sa fiu plictisitoare numai cu nails dar voi reveni si cu altele,stati pe'aproape:d
Modelul de azi nu mai e facut in apa este pur si simplu pictat.Sper sa va placa.






1.Am aplicat lacul rosu pe toata unghia.(de data asta n-am mai folosit base coat ca nu mai am:p)
2.Am aplicat argintiul in forma de +.
3.Am creat un fel de X cu verdele Avon.
4.Peste X-ul verde am aplicat putin argintiu(parea prea mat).
5.Am aplicat lac incolor si au fost gata!
Oje folosite: Avon-peppermint leaf
Flormar rosu-M101(un rosu mat superb)
                                                  Flormar Nail art-NA11 (asta am cumparat-o acum cateva zile fara sa stiu                                                 ca e 'Nail Art',cu pensula subtire dar imi place,sclipeste intr-un fel...:x trebuie s-o aveti:d)






Kisses,Sugar!

7 comentarii:

  1. Nice blog. I liked it! You should visit and follow my blogs. Thanks..

    http://antalya-magnificent-city.blogspot.com/

    http://tulparturkdunyasi.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. @anonim:p hey,thanks!i folow your blog now because i just loove Antalya:x i went there once with my turkish husband:)Oludeniz it is amazing!!

    RăspundețiȘtergere
  3. La multi ani! ce dulce e modelul asta...foarte girlie like...10 "cadouase"...eu urasc sa imi fac unghiile cu o singura culoare, daramite sa imi mai fac si model pe ele...Bravo tie ca iti place si ai rabdare...

    RăspundețiȘtergere
  4. Mersi DeeDee (imi vine sa-ti spun ritza:)))dar cred ca n-are nimic:p culmea culmilor este ca eu n-am avut niciodata unghiile lungi,doar o lungime medie..de cand ma stiu le rodeam..cu toate astea imi place foarte mult sa le fac cu oja..sa fac modele sa ma joc:d ma relaxeaza!Te pup!

    RăspundețiȘtergere