miercuri, 1 decembrie 2010

Look of the day:Shimmery oliv with soft purple!

Hello beautiful girls,
Luni am realizat un machiaj incercat mai demult si care mi-a placut foarte mult.Acum ceva timp obisnuiam sa urasc verdele sub toate formele lui dar acum imi place,de la hainute pana la farduri si oje:d
Fiind prima postare de acest gen(LOTD)pe blog astept parerile voastre,criticile si comentariile de orice fel:p
So..here's the look!













1.Am aplicat primerul si am intins bine.
2.Am aplicat nuanta 1 pe toata suprafata pleoapei mobile,pana sus spre spranceana.
3.Am aplicat nuanta 2 pe toata pleoapa mobila pana spre arcada si am blenduit bine.
4.Am aplicat nuantele 3 si 4 pe linia genelor de jos(nuanta 3 este o nuanta foarte soft de mov,foarte frumos irizata insa mi s-a parut prea subtila si am amestecat-o cu nuanta 4,un mov mai puternic,tot shimmery)
5.Pe linia interioara a genelor de jos(waterline) am aplicat eyeliner mov Ada
6.Conturul pleoapei mobile l-am trasat cu creion negru Ada
7.Am aplicat mascara Collosal.
And finish:d





Produse folosite pt fata: Fond de ten Sephora Rainbow 101
                                    Pudra loose Manhattan
                                    Shimmery Blush Avon
                                    Kabuki Sephora
                                    Pensula CS
                                    Pensula fdt ELF
Produse folosite pt ochi:trusa 120 Beauties Factory
                                     primer TFSI
                                     eyelinere Ada-negru si mov
                                     cleste gene no name
                                     mascara Maybelline Collosal
                        pt sprancene:trusa NYX +pensule CS
Produse folosite pt buze:primer TFLI
                                     gloss Lancome
Pensule:CS + ELF


+oja OPI-You don't know Jacques


M-am gandit ca atunci cand am timp(sa fac si pozele)sa adaug si cateva imagini si cu tinuta.Sper sa reusesc mai mereu:d De obicei nu-mi prea place sa asortez machiajul la tinuta dar imi place sa contina nuante din hainute,una..2.





Camasa no name(dar am mai vazut la magazinul de unde am luat-o vreo 2 buc.:d)
Colier Paga Shop(voi face o postare despre acest magazin)
Jeans negru Mango (Ines)


Sper sa va placa si sa comentati!Astept si mailurile voastre la misselliesugar@yahoo.com






                                                   Kisses,Sugar

9 comentarii:

  1. super fain e machiajul și-ți stă bine. Love it.

    RăspundețiȘtergere
  2. Simple and classy look....imi place mult, Bisous

    RăspundețiȘtergere
  3. Cu ce lac esti data pe unghiute? E foarte misto!:D
    Imi plac si culorile ce le-ai ales la machiaj.
    pup.:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Anda mersiii,te pup si eu!Oja E You don't know Jaques de la OPI.Aveai tu o varianta mai cheap draguta parca:d

    RăspundețiȘtergere
  5. Aaaaa, a mea nu e chiaar asa draguta!:))

    RăspundețiȘtergere
  6. anda ai tu altele si mai dragute las' ca stim noi;))

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna!Este prima oara cand intru pe blogul tau si imi place mult ceea ce vad.felicitari!Machiajul este superb,la fel si tinuta.Apropo...de la ce magazin ai cumparat camasa ?este superba:x.Pupici

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna Ruxi,ma bucur tare mult ca iti place blogul meu,urmareste-ma in continuare va fi mai frumos:p iti multumesc mult!
    camasa e luata dintr-un magazin no name din piata Vitan,Bucuresti.A fost 59 lei parca,am trecut recent si mai aveau vreo 2.
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere