miercuri, 1 decembrie 2010

Special post:La multi ani Romania!






Azi posteaza patrioata din mine:d La multi ani prosperi Romania!
Precizez ca a fost just for fun,n-am iesit asa nicaieri.

























Produse folosite pentru fata: Fond de ten Lancome Maquimat nuanta 01
                                                  pudra pulbere Manhattan
                                                  baton corector Oriflame
                                                  blush Avon
                                          
Produse folosite pentru sprancene:trusa NYX +pensula CS
Produse folosite pentru ochi:trusa 120
                                                   primer TooFacedShadowInsurance
                                                   eyeliner Ada albastru
                                                   pensule CS+E.L.F
Produse folosite pentru buze:primer TooFacedLipInsurance
                                                   ruj Avon nuanta 2000 red
                                                   creion contur Collection 2000-1 brick red
                                                   pensula buze CS

Bascuta+puloveras-no name
Cravata Duffy (din garderoba sotului:p)
Jeans negru Mango
Curele:rosie-Tina r
             galbena-no name(nu mai tin minte daca e de la Avon)
             albastra -Terranova
Cercei:confectionati de sora mea:x




 Nu uitati sa comentati sau sa-mi scrieti la misselliesugar@yahoo.com.


                                              Kisses,Sugar               
                                          

13 comentarii:

  1. Ce mult imi place cum iti sta cu ruj rosu :x

    RăspundețiȘtergere
  2. Adina mersi mult,mie acum cativa ani nu-mi placea delooc cum imi statea dar l-as purta zilnic:p

    RăspundețiȘtergere
  3. Mie nu imi place cum imi sta, nu as avea curajul sa port. Am iesit intr-o zi cu roz din casa dar ma simteam tare aiurea :))

    RăspundețiȘtergere
  4. He he! Patrioata mica ce esti:D
    Ieri mi-am facut si eu un tricolor la ochi, dar cand sa-mi pozez "opera", surpriza, il uitasem pe "on", bineinteles ca s-a descarcat. Am indraznit sa ies asa in oras si sincer m-am simtit foarte aiurea cu el, abia asteptam sa ma demachiez. Aceste culori nu le-as mai purta niciodata la un loc. Al tau e mult mai purtabil:D

    RăspundețiȘtergere
  5. @ella si mie mi se intampla sa fac asta cu aparatul mai ales cand descarc poze..il uit deschis:))Daca ar fi fost sa ies atunci pe undeva cred ca l-as fi purtat dar in rest nici eu n-as mai combina culorile astea..

    RăspundețiȘtergere
  6. cat de inventiva ai fost al postul asta...imi place mult de tot cum ti-a iesit...btw sa porti ruj rosu mai des, rosu sau derivatii de rosu ca iti sta super bine...astept de la tine un "Marilyn Monroe look" ....intr-un viitor apropiat sau indepartat...Bisous

    RăspundețiȘtergere
  7. DeeDee of ce nume dragut,asa ii pusesem numele primului meu catel,fetita.Mi-a placut mult cum suna DeeDee(ma gandeam totusi la Dexter:)))
    Iti multumesc frumos si sa stii ca desi l-am mai facut odata dar pe atunci n-aveam blog voi mai face acest look si il voi posta.If it's about Marilyn anytime:D Deci va fi intr-un viitor apropiat:p Saru'mana pt ganduri si te asteptam cu machiaje:p

    RăspundețiȘtergere
  8. @My kinky diary multumesc,ma bucur ca ti-a placut!
    :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Suuuuper fain! imi place ce am vazut aici asa muult!!!! :-* esti o scumpi

    RăspundețiȘtergere
  10. Suuuper acest articol! f tare! si combinatia de machiaj i love it! si rujul..si hainele <3

    RăspundețiȘtergere