joi, 27 ianuarie 2011

Shopping-Bijuterii

Buna,

Revin cu o postare in care vreau sa va prezint ultimele gablonturi pe care le-am achizitionat,unele la reducere.Am momente in care nu ma atrage nimic in materie de cercei,bratari..insa am momente cand si daca as iesi zilnic tot as cumpara cate ceva:)) Va las cu imaginile si cateva detalii.Sper sa va placa si sa mergeti si voi sa "vanati" cate ceva redus:))

Bratarica asta mi-a placut de cand am vazut-o,vazusem si pe mana unei tipe in magazin dar pe negru.Cand am luat-o eu ramasese inca una,tot pe rosu dar acum am vazut ca au mai adus,pe negru,pe mov,pe roz..
A fost 30 lei de la magazinul meu preferat din piata Vitan:))



















































 Lantisorul cu ceas imi place la nebunie,a fost 25 lei tot din magazinul de la piata Vitan(Paga Shop).



Cercei,21 lei dintr-un magazin de-abia descoperit de mine,Six din magazinul Unirea.Au atatea chestii frumoase..sigur mai revin:p
Brose,Meli Melo 14 lei

Cercei Meli Melo 13 lei(parca)

Cercei Meli Melo 7 lei

Cercei Paga Shop 15 lei(i love cats:)))

Cercei Meli Melo 14 lei(ii ador:x)


inel Meli Melo 8 lei


Inel magazinul Six din Unirea,21 lei





Kisses,Sugar!


11 comentarii:

  1. Sunt superbe absolut toate, sa le porti sanatoasa si iubita! :)
    Paga Shop asta mai e si prin alta parte?! Ca mi-ai starnit interesul la maxim si la Vitam mi-e peste mana :))
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. simpatice..te astept si pe la mine..pwpici

    RăspundețiȘtergere
  3. Madutza multumesc mult!
    Sincer am auzit-o odata pe doamna de acolo ca zicea si de alt magazin dar n-am retinut unde.O intreb si-ti zic:d Nu te astepta sa gasesti cine stie ce sau numai "bunatati" :)) insa sunt multe lucruri dragute.
    te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte frumoase toate! Bratara imi place la nebunie :D
    Sa le porti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  5. Madutza am intrebat-o pe doamna de la magazin si a spus ca e singurul magazin,ei ca firma mai au 3 magazine dar pentru copii,Bimbo.So..doar Vitan:p

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai, fataaa!!! @-) Toate sunt minunate, dar in special - inelul bufnita, ceasul, inelul cu frunze, cerceii aceia mari cu forma ciudata si cu verde.... Awww!!! Sunt in extaz :)) :*

    RăspundețiȘtergere
  7. ma gandeam eu ca-ti plac iulia:d mersi:*

    RăspundețiȘtergere
  8. scuza ma inca odata , tu erai aproape de mine,dar eu nu am fost atenta,te rog iarta ma. bratarica rosie imi place foarte foarte mult,am si eu ceva de genul.pup.

    RăspundețiȘtergere
  9. prima data nu prea intelegeam mesajul tau..:))
    stai linistita..ma bucur ca m-ai gasit si acum:d
    eu urmaresc bloguri neconditionat:)) pupici:*

    RăspundețiȘtergere