luni, 7 februarie 2011

Oferta Sensiblu +review Boots!

Hello girls,


 Din pacate nu stiu exact cat dureaza aceasta oferta de care va vorbesc azi,ce si cum pentru ca atunci cand am beneficiat eu de ea ma grabeam si n-am stat sa pun intrebari:d
Acum cateva zile am cumparat dintr-o farmacie Sensiblu un balsam de buze Boots pe care pusesem ochii de vreo saptamana.Este vorba despre acest balsam:





Cutiuta cu balsam a costat 28 lei iar la cumpararea acesteia am primit un sampon  pentru uz frecvent Tony&Guy(cumparasem si un spray pentru protectie termica Tony&Guy si poate ca de aia farmacista a ales aceeasi firma) si o cutie de dischete demachiante Boots pentru ochi sensibili.Mi-a specificat ca am primit aceste "cadouri" pentru ca am achizitionat produse Boots.

Acestea sunt:

 



Daca pentru sampon va trebui sa mai astept pana sa-mi spun o parere,sa-l folosesc de mai multe ori acum va pot spune cateva cuvinte despre dischete si balsamul de buze.

Balsam de buze Boots-mediterranean grape,olive & nectarine!

Contine:ulei organic,hidratant din seminte de struguri
            ulei de masline hidratant
            aroma nectarine  + multe alte ingrediente nu la fel de naturale :p
Vreau sa spun de la inceput ca am folosit si folosesc multe lip balm-uri pentru ca pur si simplu imi plac.Testand acest produs pot spune sigur ca preferatele mele sunt cele vascoase nu light cum e acesta.
Parerea mea:Are un miros placut,a nectarine si struguri.Se aplica foarte usor,are o textura usoara.
                    Este un balsam de buze super(daca nu extra:p) light ceea ce mie nu-mi place deloc.Nu tine pe buze mai mult de o ora insa e posibil sa vreti sa-l stergeti chiar voi inainte pentru ca dupa un timp(scurt) se simte umed,ca un fel de apa :D
Pret: 28 lei.
Recomandare: Eu cu siguranta nu l-as mai cumpara decat daca ar costa 7-10 lei,sa-l am de aruncat in geanta,la indemana :))  Insa pentru cine prefera consistenta asta  foarte usoara este perfect.Eu prefer un balsam de buze care sa STEA pe buze pana il sterg eu :p .




Dischete demachiante delicate pentru ochi -Boots!

Descriere: Pielea sensibila are nevoie de o ingrijire speciala,mai ales in zona ochilor,de aceea aceste dischete demachiante hipoalergenice sunt ideale,mai ales datorita extractului de aloe vera.Fara sapun,parfum si lanolina,contin un amestec de uleiuri fine care elimina cu delicatete machiajul,chiar si cel rezistent la apa,precum si impuritatile,improspatand pielea fara sa o usuce.Produs testat dermatologic.Cutia contine 60 dischete.
Contine: Paraffinum liquidum(mineral oil),isopropyl palmitate,cocos nucifera(coconut) oil,aloe.
Parerea mea:Elimina intr-adevar foarte usor machiajul,sunt foarte subtiri insa poti curata un ochi cu o singura bucata,eventual pentru un machiaj mai amplu 2 bucati pentru un ochi sunt suficiente.Lasa pielea foarte fina si hidratata iar dupa demachiere nu va fi neaparata nevoie de aplicarea unei creme pentru ochi.
Pret: 31 lei.
Recomandare: Imi plac foarte tare cu atat mai mult cu cat le-am primit gratis :d Fiind potrivite ochilor sensibili le-as mai cumpara insa prefer sa le folosesc cand am un machiaj mai puternic,nu zilnic.Pentru cine nu si-a dat seama din ingrediente precizez eu:dischetele sunt uleioase insa nu e ca si cum te-ai demachia cu ulei de masline spre exemplu,dischetele sunt mai soft.








                                                                       Kisses,Sugar!

8 comentarii:

  1. ce subtirele sunt dischetele...nu conteaza marimea totusi daca isi fac treaba :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce tentant e balsamul acela de buze! :X

    RăspundețiȘtergere
  3. deedee isi fac treaba bine:d sunt cute asa subtirele:)

    anda asa tentant a fost si pentru mine ca de cand il vazusem nu mai aveam somn(ca n-am prea multe Sensiblu pe aproape asa ca l-am luat dupa vreo saptamana):p

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna! Ai un tag la mine pe blog :D
    http://shopaholic-bunny.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  5. de asemenea,te-am adaugat in blogroll,ai putea sa ma adaugi si tu ? :D Pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  6. @shopaholica multumesc pentru tag,te-am adaugat si eu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Interesant...eu de la Boots am avut mai multe produse pentru baie care mi-au placut foarte mult. Dar am observat ca se cam zgarcesc la untul de shea si apeleaza masiv la parafina lichida ceea ce pe mine nu ma prea incanta. Multumim pentru review, pupici!

    RăspundețiȘtergere
  8. Buna, spune-mi te roog cum ti s-a parut samponul si ce fel de par ai? Eu am par fara volum, fin, moale si vreau sa-mi cumparsamponul asta :D

    RăspundețiȘtergere