luni, 14 februarie 2011

OOTD-Do i look taupe?

 Hello din nou girls,

Astazi trebuia sa postez "Esarfa-super versatila" insa n-am terminat so..revin cu un OOTD,sper sa va placa.
Si mai sper sa va placa noile mele cizmulite,primele over the knee :D mie imi ia mai mult sa ma hotarasc daca imi place sau nu un.."trend" :))

Enjoy!













Pulover/rochita-LJR(i'd rather say no name:)))
Colanti-no name(sunt suuper)
Cizme-Leonardo
Geanta-New Yorker
Cardigan-Koton
Esarfa-magazin Obor
Curea-Koton
Cercei,colier am vorbit despre ele aici





Si esarfa "vedeta"in urmatoarea postare:d


Cred ca revin si diseara cu 2 look-uri Valentine's Day like:d desi nu ma omor dupa ziua asta.Si spun 2 look-uri pentru ca unul a fost mai office iar celalalt va fi pentru o iesire cu sotul:p



Kisses,Sugar!











23 de comentarii:

  1. imi place outfitul:x si cizmele sunt superbee!

    RăspundețiȘtergere
  2. ce fain ! și cizmele over-knee îți vin bine! Mai sunt unele fete care se încăpățânează să fie în trend, dar care de fapt arată ca motanul încălțat. Fetele mai scunde în special...

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte draguta combinatie!
    Eu am indragit cizmele peste genunchi inca de cand au aparut dar a durat si la mine pana sa imi achizitionez nu din cauza nehotararii ci a banilor...
    Ar mai trebui sa iau unele din piele intoarsa caci imi doresc de mult timp sa am o asemenea pereche de acest gen.
    Bluza este finuta si este stilul meu,mai lunguta iar pulovarasul este chic si foarte folositor caci cred ca este foarte calduros.
    Lantul este de la Avon.Daca da,am si eu unl la fel si il ador!
    Felicitari pentru look!Ela

    RăspundețiȘtergere
  4. @iguanitza mersi,stiu..cred ca de-aia mi-a luat atat ca le-am prea vazut peste tot la oricine:))nici eu nu's foarte inalta dar mi se pare ca-mi vin bine:))

    RăspundețiȘtergere
  5. @ela iti multumesc esti o draguta!Succes in achizitionarea unora din piele intoarsa,ar trebui sa te uiti perioada asta ca sunt reduceri.Eu mi-am luat multe reduse.Ai dreptate puloverul e foarte gros si calduros:d lantul este dintr-un magazin din piata vitan,daca te uiti am pus un link catre postarea mea"shopping-bijuterii".
    :*

    RăspundețiȘtergere
  6. imi place tinuta....ai un fotograf tare rabdator:))

    RăspundețiȘtergere
  7. Renuntam la conlant, un dres eventual. Frumos

    RăspundețiȘtergere
  8. Sa-ti spun cat te invidiez pentru cat de bine iti vin cizmele over-knee??? Eu am mostenit picioarele lui tata:)), o superbitate:)).

    Cand da caldura nu scapi de mine in IOR la plimbare :D

    RăspundețiȘtergere
  9. deedee mersi:* fotograful..daa eu sunt rabdatoare cu ea atunci cand ma scoate fara cap:))sau in ceata ca-i tremura mana:)) dar are rabdare ca stie ca si ea vrea poze:d

    RăspundețiȘtergere
  10. @anonim iti multumesc!n-as purta insa un pulover/rochita asa scurta doar cu dres.si chiar daca as fi purtat cu siguranta NU as fi purtat doar un dres iarna,e sinucidere curata:))

    RăspundețiȘtergere
  11. libertat mul-tu-mesc!:d si nu te mai vaicari ca ai un corp frumos:x eu as fi vrut niste picioare ceeva mai lungi:))
    cat despre plimbare abia astept,ti-am zis ca iesim:d
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  12. You are so pretty! The dress is so nice! :)


    www.beautyblogxo.blogspot.com

    RăspundețiȘtergere
  13. barbie thanks honey you're sweet:p
    i like your blog,i folow now:p

    RăspundețiȘtergere
  14. i really like the fair isle sweater on u. matches perfectly with the over the knee boots. and the leopard scarf is a fresh accesorie. overall the whole look is amazing.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  15. Foarte draguta tinuta imi place mult combinatia de piele intoarsa cu tricoturi, este foarte warm and friendly, daca pot sa ma exprim asa. Ah si bineinteles esarfa cu imprimeu de leopard, am si eu una desi a mea este mata, de bumbac cred, Dar normal, imi plac si cele lucioase.

    RăspundețiȘtergere
  16. @mina thank you so very much,i'm really glad you like it:p

    RăspundețiȘtergere
  17. @ not beautiful enough multumesc pentru apreciere!Da,mie iarna in general imi plac tricoturile..daca n-as purta n-ar mai fi iarna:))
    esarfa cu imprimeu era preferata mea insa mi-a "furat-o" sora mea:)) sper sa gasesc alta de unde am luat-o :p
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  18. Nothing new?Verific zilnic sa vad daca nu ai mai postat nimic si ma in tristez cand vad ca nu ai mai pus nimic.
    Come back with something nice!
    Te pup!

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  19. @ela I PROMISE!iti multumesc ca totusi verifici,promit sa nu mai dezamagesc pe nimeni!pupici!

    RăspundețiȘtergere
  20. scuze,nu am stiut de blogul tau,l-am descoperit intamplator.i follow you.
    super outfit,esti superba,imi place cum ai asortat,esti o frumoasa!!!!week-end placut!

    RăspundețiȘtergere
  21. @modnitza iti multumesc frumos:Dwow ce de complimente chiar ma duc la somn bucuroasa:))
    eu mai intram pe la tine chiar daca nu comentam:d

    RăspundețiȘtergere