duminică, 6 martie 2011

Tag:What i'm using right now+noua colectie de dvd-uri Dilema veche!

Hello,

Ce mai faceti?Am lipsit cam mult..:( Pana pun la punct cateva postari sa intru in ritm am "rezolvat" un tag dragut pe care l-am preluat de la Amalia.

                                             Tag-What i'm using right now!

Sampon- Momentan le alternez..primul este unul pentru fixarea culorii primit de la sora mea,de la firma turceasca Voila care mi-a placut de la prima utilizare.



Balsam-Alternez intre astea insa de obicei folosesc mai mult masca de par aproape la fiecare spalare.






Masca de par-Cea mai buna pt mine!



Produse de styling-



     Gel de dus- INTOTDEAUNA le schimb:))pe cel de la Freeman cu ciocolata si menta il ador pur si                 simplu!                  

                           



 Lotiune de corp- Am inclus si uleiul de bebe pentru ca il folosesc dupa dus pe post de lotiune de corp,imi place mai mult.

 Crema de maini-


Anti perspirant-

Fake tan--
Makeup remover-

Cleanser--
Crema de fata-
Exfoliant-
Primer--
Fond de ten-

Concealer-
Pudra-
Blush-

Bronzer-
Highlighter--



Eyebase-
Eyeshadow-paleta 120+altele.
Eyeliner-
Ondulator- Asta e tare..de gene sau de par?:)) eu cred ca de gene..folosesc unul no name:p
Mascara-
Lipstick- mai multe..NYX,Revlon,MAC,Flormar..etc.
Lipgloss-in general folosesc foarte mult gloss pentru ca imi place foarte mult.Momentan cel mai des le folosesc pe astea:

Nailpolish-astea pt ca sunt ultimele cumparate:p
+asta pe negru
Parfum-




Dau tagul mai departe tuturor celor care nu l-au facut inca:p



Si acum vroiam sa va impartasesc si voua motivul meu de bucurie de astazi si anume noua colectie de 
dvd-uri de la Dilema veche,sigur le voi lua pe toate:d
(poate scot si ei pe dvd-uri si The Nanny,atunci pot muri linistita:)))


PS:Filmul meu preferat(nr 5) apare chiar de ziua sotului meu(31 martie):d.


Kisses,Sugar(now we all know why i call myself Sugar right?:)))!












10 comentarii:

  1. like all!! sunt curioasa de pudra de la Manhatten, nu am nici un produs de la firma asa
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  2. mersi iulia! pudra e foarte buna,cand am fost in cautarea unei pudre pulbere aveam in cap pudra de la Rimmel dar am dat peste asta si nu regret,de atunci o tot folosesc mai ales ca eu am un ten mixt..o folosesc peste fdt si abia dupa multe ore mai e nevoie de o noua reaplicare.
    te pup si tnx for folow:*

    RăspundețiȘtergere
  3. You`re baaaaack! :) Yeeey!
    Imi plac schimbarile blogului ;)
    Merci mult ca ne-ai spus de acele DVD-uri!I love Marilyn Monroe!Cand vad bluze,obiecte decorative and other stuff cu ea imediat imi sclipesc ochii.

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. ela yap i'm back,iti multumesc!
    daca e asa cum zici atunci te va incanta urmatoarea mea postare;) wink:))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Inseamna ca faci o postare cu parul pe bigudiuri & stuff :D. Am citit aici pe blog ce te intrebasem pe ym si mi-ai zis "brb" :)). Sa caut si pe net review-uri despre pudra. Nu ma pot decide. :D

    RăspundețiȘtergere
  6. de ce inseamna ca o sa fac asta?:))) 'cause it's Marilyn? o sa fac o postare separata pt par,o am pregatita dar tre s-o mai pun la punct,e cu buretii aia mov:))
    Ma pudra e buna,mie imi place..nu trebuie sa-mi pudrez nasu' chiar dupa o ora:)) insa nah..depinde de la ten la ten stii cum e.eu am tenul mixt so..pt mine e vitala:))
    Tu nu te poti decide intre ce?
    pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Can`t wait to see it! :)

    http://ela-s-thoughts.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  8. samponul de la Loreal Expert repaire e foarte foarte misto il am si eu, si in plus mai folosesc si serul de par tot din aceeasi gama, fac parul foarte lucios:D

    RăspundețiȘtergere
  9. @oana eu inca sunt in dubii cu samponul asta..desi imi face parul frumos mi-l ingrasa enorm:( il mai incerc pana termin tubul.Oricum scalpul meu e de vina..asa e pretentios cu toate sampoanele,nu pot folosi pe termen lung decat head&shouders sau clear galben.
    multumesc pt vizita si com:*

    RăspundețiȘtergere
  10. http://ela-s-thoughts.blogspot.com/2011/03/lets-play.html

    RăspundețiȘtergere