vineri, 29 aprilie 2011

Esarfa-super versatila

  Va pup,am revenit!


  Mai intai vreau sa-mi cer scuze ca am lipsit atat si sa multumesc fetelor care,cu toate astea,tot au mai aruncat un ochi pe blog.Va pup si va promit ca nu voi mai lipsi,voi incerca sa ma organizez mai bine.
  Postez in sfarsit ceea ce trebuia de foarte mult timp dar totusi mi se pare foarte potrivit sezonul pentru ca e exact vremea potrivita pentru esarfe.Imi plac esarfele de orice fel,colorate,imprimate,simple..Cea pe care v-o prezint azi este achizitionata de la intrarea in magazinul Obor si a costat in jur de 20-25 lei.Sper sa va placa si sa indrazniti sa purtati esarfele(fularele subtiri,baticele,cum vreti sa le spuneti:)) din garderoba si in moduri mai putin obisnuite.



1. Tip- funda


2.Tip-Funda cu o bucla




3.Tip-Sky team(se aduc capetele esarfei de dupa gat si se introduc intr-un inel,capetele se lasa libere)




4.Tip-Cravata







   5.Tip-Guler       

 6.Tip-Lejer(colt ascuns)



7.Tip-Colier


  


 8.Tip-Capa         




9.Tip-Bolero






10.Tip-Bolero fluture




11.Tip-Centura



12.Tip-Turban







13.Tip-Bentita funda(capetele se pot ascunde sub bentita)






14.Tip-Bentita simpla(daca folositi o esarfa matasoasa ca asta recomand s-o prindeti discret cu cateva agrafe)



Cam asta a fost..voi reveni cu alte cateva moduri de a purta esarfele si va voi prezenta si alte astfel de esarfe plus,la fel,moduri de a le purta,de data asta in functie de forma lor.Va urma deci o a doua parte insa la titlu n-am mai vrut sa pun 1 si 2..
Inca ceva..emoticoanele sunt ori for fun ori sa ascund ceasul langa care m-am tot pozat:))
Sper sa va placa,astept cu nerabdare parerile,criticile si sugestiile voastre atat pe blog la comentarii cat si pe mail la misselliesugar@yahoo.com .


PS:asta e ultima postare cu parul blond:d mi l-am inchis putin.


                                                      

                                                                   Kisses,Sugar

             

16 comentarii:

  1. Fundita ort mai mereu si uneori imi mai prind si cocul cu esarfa :D. Tip turban ma incanta tare de tot. Cred ca incerc maine ;;) :*.

    RăspundețiȘtergere
  2. iulia si coc era pe lista doar ca mi se terminase bateria si pana se incarca..mai aveam si altele de facut..am zis ca fac o continuare.poate reusesc s-o fac chiar maine.
    asta cu turbanul e buna mai ales cand vin caldurile ca ne mai protejam de soare:p
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  3. ce mult imi place postul acesta, super creativ!! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. cata imaginatie ai ...wow...imi plac la nebunie toate modelele iar esarfa este fenomenala :X

    RăspundețiȘtergere
  5. modniza- te pup mersi:* btw imi plac mult ultimele imagini din ultimele postari:d te-ai cam plimbat nu gluma:d

    RăspundețiȘtergere
  6. pixie iti multumesc si ma bucur ca ti s-au parut interesante :*

    RăspundețiȘtergere
  7. Cat de folositoare si interesanta este acesta postare!
    Toate stilurile imi plac dar mai ales acela tip fluture.
    Ma bucur ca ai inceput sa scrii din nou.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  8. Foarte buna postarea, chiar ca ai imaginatie, nu m-as fi gandit la atatea moduri de a purta o esarfa, preferatele mele sunt cele cu fundite, cred ca sunt nostalgica dupa tinerete:))

    RăspundețiȘtergere
  9. Foarte interesant.Nici nu-mi trecea prin cap ca o esarfa mare poate fi purtata ca un bolero. Arata demential!

    RăspundețiȘtergere
  10. ela multumesc mult,ma bucur ca ai gasit-o interesanta,te pup si eu :*

    RăspundețiȘtergere
  11. cristina da si mie imi place ca bolero,arata sic :d multumesc :*

    RăspundețiȘtergere