vineri, 6 mai 2011

Hair tutorial-Bucle cu bigudiuri flexibile

 UPDATE:

Girls postarea aceasta fiind de ceva timp am tot primit intrebari despre par,bigudiurile prezentate aici si asa mai departe.Tutorialul ramane valabil,asa procedez si acum si sper sa va fie de folos in continuare insa as vrea doar sa adaug o imagine mai recenta pentru ca nu mai sunt blonda de mult.
 De asemenea vreau sa repet,acest tip de bigudiuri se gaseste in foarte multe locuri mai nou insa aveti grija la pret.Am tot primit nenumarate mesaje in care eram intrebata de unde se cumpara sau in care mi se spunea ca a cumparat deja la un pret maricel.In orice butic cu prostioare,in piete,in angro-uri,metrou(cred).

Pupici si aveti grija de voi!

Sugar













 Hello ladies.




Desi stiu ca e plin internetul cu astfel de tutoriale de nenumarate ori am primit intrebari despre cum imi fac parul "cret" :d
Dintotdeauna mi-a placut sa imi fac parul in toate felurile,mai ales ondulat/cret.Era mult mai fun cand il aveam si mai lung dar nah..il mai si taiem..:d Cand am inceput eu sa-mi fac parul astfel o faceam folosind ata de cusut si ziar :))asa zisele moate, ma invatase sora mea.Si ieseau super!Intre timp s-a mai evoluat:)) si am descoperit bigudiurile flexibile.Inainte sa trecem la treaba va dau un mic(dar ff bun) sfat:inainte sa cumparati astfel de bigudiuri din magazine mai ganditi-va odata si cautati si prin piete/magazine ieftine/Obor:)),sunt mult mai multe la set si mult mai ieftine.
Si-acum..sa ne facem bucle.

Sa va prezint mai intai minunatiile,personal am doua dimensiuni,cele mov,mai groase si cele portocalii mai subtiri.



Se pun cel mai bine pe parul proaspat spalat si foarte bine uscat.Eu nu folosesc nici un produs de styling inainte daca daca preferati foarte putina spuma ar fi ok.So..se ia o suvita de marime potrivita,nu prea groasa,veti vedea in imagini..

..se incepe rularea capatului..

..si se ruleaza..


..se continua:)..suvita se infasoara pe toata suprafata ei(vezi imagine),in felul asta parul capata volum..


..cand s-a rulat suvita pana la radacini,se indoaie bigudiul asa..

..si asa..

..si se continua la fel cu restul parului..




..pana arata asa..





Pentru cine se intreaba da,le-am pus seara pe la 11 si am dormit cu ele:d E adevarat ca pot fi incomode dar se poate dormi cu ele,va mai stimuleaza circulatia..cresterea parului:)) 
Dimineata se desfac rand pe rand ..




                                                             ..asa arata desfacute..(eu m-am mai si tuns pentru cine stie
                                          ca aveam parul un pic mai lung..deci s-a ridicat si mai mult)


..fiecare suvita se desface cu degetele,mai exact se infasoara pe cel aratator si se roteste spre directia in care se formeaza bucla..

Rezultatul...






Sunt si la mine momente cand  nu se aseaza extraordinar(ca mai sus,tocmai pt blog:)))dar de cele mai multe ori iese.Si pentru ca ieri n-am avut mult timp la dispozitie sa ma pozez va mai adaug cateva imagini in care am avut parul asa...


                                                          aici ceva mai lejer,cu cele mov


                                              In pozele de mai jos ii pusesem unei prietene..
    






Cam asta a fost sper sa va placa si sa incercati,cele care nu au incercat deja.Pe un par mai lung iese si mai frumos dar se lasa mai repede.Apropo..mie imi sta asa cam pana cand ma spal pe cap..ceea ce inseamna vreo 3 zile.Bieninteles ca nu ramane chiar asa..se mai lasa putin,il mai si prind..dar nu se lasa de tot,raman tot bucle.Pentru intrebari, comentarii sau sugestii mail la misselliesugar@yahoo.com



Kisses,Sugar!

63 de comentarii:

  1. unde aveai parul mai inchis cu ce te vopsisei ma refer ce nuanta? imi place cum iti statea acolo:P

    RăspundețiȘtergere
  2. Din liceu imi doresc astfel de bigudiuri.Colega(si prietena)mea de banca m-a facut sa ma indragostesc de ele pentru ca am vazut ce pot face :)
    Frumoase coafuri ti-au iesit!
    Din nou o postare utila si draguta!
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. diana am primit multe complimente in legatura cu pozele alea ,iti multumesc si tie,insa nu mai stiu sincer ce era pentru ca am trecut prin multe nuante/culori :)) oricat m-as chinui sa-mi amintesc nu pot pentru ca nici macar nu mai stiu cum am fost inainte de culoarea aia:d cred totusi ca a fost cand incercam sa-mi deschid brunetul..

    RăspundețiȘtergere
  4. ela :* ma bucur ca ti-a placut.
    ar trebui sa-ti iei,sunt foarte ieftine prin unele locuri,de ex eu am luat set de vreo 10-12 buc. la cele mov,cu 8 lei,am luat 2 seturi:p

    RăspundețiȘtergere
  5. ce faine sunt,am si eu cateva verzi de la avon sau oriflame dar nu stiam sa le folosesc.acum ca m-am luminat cat de cat vreau sa stiu daca ale tale au ceva inauntru sau e doar burete?

    RăspundețiȘtergere
  6. Dragonfly au un fel de sarma ca altfel nu s-ar putea indoi,sa ramana asa.cum le pui asa stau:))
    incearca-le sa vezi ce iese:p

    RăspundețiȘtergere
  7. Deci ma uitam in blogroll-ul meu si imi pareau la imaginea postarii tale ca niste morcovi =)) Si chiar ma gandeam ce ne arati :)) Foarte interesanta postarea dar am o precizare: Ai o indemanare crescuta de le-ai pus asa ordonat si frumos ca daca vezi bigudiuri puse de mine in cap, le plangi si lor si mie de mila:)) Asa o mai prindeam pe mama si ma ajuta :D. Intrebare intrebatoare: sunt mai comode la somn decat bigudiurile clasice rigide?

    RăspundețiȘtergere
  8. libertat honey m-ai facut sa rad:)) morcovi auzi..pai putea fi vorba de vreo masca naturala de fata:p
    nu le pun chiar intotdeauna asa,cateodata mi-e lene si le pun cum nimeresc insa de cele mai multe ori imi place sa le pun asa pentru ca se aranjeaza diferit,mai bine.raspuns la intrebarea intrebatoare:da sunt mai comode:)) pentru cine mai sta si prin casa se pot pune si ziua..dar trebuie stat cateva ore bune..de ex daca ai vreun eveniment seara le poti pune dimineata sau nah..pe la 1-2..eu mi-am "aruncat" de multe ori o esarfa peste si am iesit cu catelul:))
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  9. wow, chiar ti-a iesit foarte bine !

    RăspundețiȘtergere
  10. Esti foarte indemanatica, am incercat si eu cu bigudiuri clasice dar nu mi-a placut ce mi-a iesit, tocmai de aceea mi-am luat placa de intors si abia cu ea imi ies buclele. Voi cauta si eu prin magazine bigudiuri din astea si poate imi iese si mie ceva, nu prea am inteles faza cu rasucitul pe degete, asta e dupa ce desfaci bigudiurile?

    RăspundețiȘtergere
  11. alina mersi :*


    butterfly- multumesc:* faza cu rasucitul pe degete da..e dupa ce ai scos bigudiurile,vei vedea ca buclele sunt ca niste sarmale:))daca bagi cumva pieptenul vei semana cu Tina Turner in tineretile ei:)) poate stii ca atunci cand n-ai ce face(unele persoane..) iti rasucesti suvite de par pe deget..cam in stilul ala..nu stiu exact cum sa explic:)

    RăspundețiȘtergere
  12. Un tutorial super reusit! Foarte bine explicat ! Multumim!!
    Si tu ai un par foarte frumos..Imi place nuanta de blond si iti sta foarte bine cu bucle :)

    PS: Ce micuta era Bonnie! :D Cat de scumpa poate sa fie :X

    RăspundețiȘtergere
  13. Ti-au iesit minunat buclele ;). Dar am si eu o intrebare? De unde anume ti-ai luat bigudiurile? Am cautat si eu intr-o perioada asemenea bigudiuri, dar din pacate nu am vazut decat din acelea clasice si nu imi plac. :( Multumesc anticipat!

    RăspundețiȘtergere
  14. Daa si ce burtica roz avea :))
    Atunci cele doar din burete cum s'or folosi oare :|
    In fine,trebuia sa caut ca ale tale :)damn ce ne faci....

    RăspundețiȘtergere
  15. theo iti multumesc,ma bucur ca il consideri bine explicat:d
    multumesc si pt complimente!si bonnie iti multumeste bineinteles:))mi-e foarte dor de vremea aia cand era asa micuta,parca nu m-am bucurat destul de ea:p (apropo,ne stii si de pe Facebook sau cum de-i stii numele ca nu am prea vorbit pe aici de ea:)) )
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  16. eilidh_18 daca esti din Bucuresti gasesti in piata de la Obor,eu stiam ca au pe acolo si standuri cu tot felul de nebuni..cercei,clamute,bentite..etc si acolo am gasit si seturile astea. este vorba de piata aceea de pe partea cu primaria..daca nu esti din Buc. poti cauta pe la tine tot o astfel de piata..
    :* mersi pt vizita,te mai astept!

    RăspundețiȘtergere
  17. dragonfly cred ca stiu despre care bigudiuri zici dar nu le-am vazut decat prin vitrine..adica nu le-am atins:p banuiam ca si alea au sarma inauntru ca altfel nu vad cum s-ar putea folosi..poate innodate?

    RăspundețiȘtergere
  18. Wow...arata superb!Mi se par incredibile pozele...nu-mi vine sa cred ca tu ti l-ai aranjat asa , pare facut la coafor. Abia astept sa-mi cumpar si eu!Trebuie neaparat sa incerc!Te pup

    RăspundețiȘtergere
  19. Multumesc frumos pentru raspuns. Cunosc piata, dar din pacate nu sunt din Bucuresti. Am sa mai caut la mine in oras, daca nu gasesc...ramane sa achizitionez din Bucuresti cand o sa mai trec (mai rar ce-i drept) ;)....O dupa amiaza de duminica frumoasa! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  20. In Obor se gasesc in piata sau in magazin? Eu de cateiva ani buni sa-mi iau bugudiuri de astea, dar ori uit, ori zic ca o sa-mi fie greu sa dorm cu ele si mai bine nu le mai cumpar. Insa cand vad pe strada o fata cu bucle frumoase (coafate sau naturale) ma apuca dorul.

    RăspundețiȘtergere
  21. Alina F. multumesc,ma bucur ca ti-a placut si abia astept sa vad ca le incerci si tu,sigur se vor vedea bine buclele cu un outfit de-al tau;)
    :*

    RăspundețiȘtergere
  22. eilidh_18 am inteles..daca vrei sa te ajut,sa-ti iau eu sa-ti trimit..cu cea mai mare placere.te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  23. cristinamar este vorba de piata de la obor de langa primarie,in magazin se gasesc la seturi mai mici si mai scumpe.poti incerca sa le pui si ziua,depinde cum ai timp..daca pui suvite subtiri le poti tine mai putin.
    :*

    RăspundețiȘtergere
  24. Nice tutorial! Si eu mi le faceam de multe ori asa, dar acum, de cand am ondulatorul, m-am lenevit. :))

    RăspundețiȘtergere
  25. multumesc anda,pentru mine a devenit ceva foarte obisnuit sa-mi pun bigudiurile astea..atunci cand le pun..ca nu le pun zilnic:)) am si eu ondulator dar nu-mi place pentru ca parul meu fiind si-asa putin uscat si deteriorat cand folosesc ondulatorul buclele se strang intr-un fel ciudat..nu stau la fel ca astea:p
    :*pupici

    RăspundețiȘtergere
  26. Multumesc frumos pentru amabilitate! Esti o dulce! Am sa mai caut si daca nu gasesc, te voi anunta ;). Nu vreau sa deranjez inutil. Multi pupici!

    RăspundețiȘtergere
  27. wow ce bine ti-au iesit. am incercat si eu odata si au ieist extrem de prost. really frizzy si nu erau soft curls. cred ca nu am rollers bune.
    xoxo
    mina

    RăspundețiȘtergere
  28. OMG, eu nu stiu deloc sa le folosesc pe ale mele...si oricum imi sta ca naiba :)))) Ma mai si doare, e awful 8-| Tie iti sta super cute :x

    RăspundețiȘtergere
  29. mina mersi,poate mai incerci,sigur iti vor iesi:p te-ar prinde bine niste bucle;)
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  30. koko sunt sigura ca daca te pui pe ele iti iese si plus de asta nu cred ca ti-ar sta rau,ba din contra..
    multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  31. wow!! super! am vrut sa imi cumpar si eu ceva de genul asta dar nu am gasit si m-am "pricopsit"cu unele electrice Remington care nu imi plac. acum cu siguranta o sa imi iau asa ceva.
    pup

    RăspundețiȘtergere
  32. Very cute, acuma depinde de ce tip de par ai. Firul meu e gros si aspru, are tinuta. Daca imi pun bigudiurile pe suvita usor umezita si le defac dupa vreo 3 ore, imi sta :) eu nu ma torturez cu dormitul cu ele. Desi am o alta metoda cu care se poate dormi fara probleme, poate o pun pe blog. :*

    RăspundețiȘtergere
  33. ana maria acum stii de unde poti lua;) pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  34. sigina eu am firul de par subtire si fin,da ai dreptate depinde si de asta dar cred ca daca adaptezi putin metoda iese pe orice par.Eu am zis ca dorm cu ele dar nu recomand neaparat..presupun ca fiecare si-ar gasi cateva ore ziua sa le tina in par:p ia vezi cum postezi mai repede metoda aia sa vedem si noi:)) te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  35. eu am luat un set de 6 bigudiuri dintr-o farmacie Sensiblu,au fost 16 lei, prea mult :( la cateva zile dupa, mi-a luat sora mea de la un magazin de la metrou (la Iancului mi se pare) cu 5-6 lei setul.

    RăspundețiȘtergere
  36. Ai idee cum a putea sa imi fac niste bucle retro gen Veronica Lake? Sau Dita von Teese?
    Mi-ai dat o idee super buna cu postarea asta, mersi.

    RăspundețiȘtergere
  37. http://www.youtube.com/watch?v=26QDlzI0j7I
    @ roxana try this! cred ca de asa ceva zici..si mie imi place lookul asta mult:d
    pt pt vizita si mesaj:*

    RăspundețiȘtergere
  38. Buna. Azi am descoperit si eu blogul tau si ... imi place foarte mult! Cel putin postarea asta m-a dat gata! Mult succes in continure! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc foarte mult!Mersi si te mai astept :*

      Ștergere
  39. Buna.imi plac foarte mult bigudiurile pe care le folosesti tu.am tot cautat aici in timisoara si nu am gasit.tocmai de asta am indraznit sa iti scriu si sa te rog daca poti sa-mi trimiti si mie doua seturi ca cele pe care le ai tu.merci mult.oana_princess91@yahoo.com e adresa mea.

    RăspundețiȘtergere
  40. buna!tocmai acum team vazut blog-ul si poti sa-mi dai mai multe detali despre cum sa pun in cap.plizzz...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna!Mai multe detalii decat cele prezentate nu am,e destul de bine explicat daca incerci vei reusi.

      Ștergere
  41. deci spui ca sunt gasite foarte usor in piete?????????????

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,se gasesc usor la magazinele cu "de toate".

      Ștergere
  42. Buna!
    Si chiar nu-ti dai cu nici un fel de produs styling ca sa-ti stea asa??
    Ai cumva tenta de par ondulat si de accea nu ai nevoie de styling?
    Si pentru restul zilelor ca sa-ti ramana buclelele le aranjezi cu ceva?
    Mi-a placut foarte mult blogul tau si ai o culoare de blond extraordinar!!

    Laura Predeal

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna Laura,
      Nu dau de obicei cu nimic,poate daca vrei putina spuma de par inainte.Nu,parul meu e foarte fin,moale si oarecum drept,pur si simplu stau buclele pentru ca au fost create pe par uscat si bigudiurile au stat mult timp.
      Multumesc pt compliment,intre timp am redevenit satena,culoarea mea naturala.

      Ștergere
  43. superbe buclele, eu am parul destul de ondulat dar din cauza placii nu mi se mai tare onduleaza :(, gasisem pe youtube tutoriale pentru bucle fara caldura si era unul si cu bigudiuri de astea, crede-ma ca de un an de zile caut la mine in oras si nu gasesc nicaieri, de pe net mi-am luat si am primit o teapa mare cu ele. Cat noroc ai ca stai in Bucuresti!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandra trebuie sa gasesti la vreun magazin.:*

      Ștergere
  44. Buna! Ai incercat cumva si bigudiuri gen "Magic Leverag"? Se gasesc pe internet si nu stiu sigur daca as luat tzeapa cu ele... genul de bigudiuri flexibile pe care le-ai prezentat in turorial mi se par un pic greu de folosit, mai ales de una singura. Cu siguranta ca sa iasa bucle frumoase ar trebui aranjate bigudiurile intr-o anumita ordine, nu? Tu cum reusesti?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna,
      Nu,nu am incercat.Bigudiurile flexibile prezentate de mine sunt foarte simplu de folosit,se ruleaza si intorc capetele si atat.Si-apoi..vei intoarce tu capete :))) :*
      Le aranjez exact cum se vede in articol,incerc sa le aranjez drepte dar iese si daca sunt puse la intamplare,un look mai messy

      Ștergere
  45. superbe bucle.. :D o sa caut si eu bigudiurile astea.. :)
    pupici!

    RăspundețiȘtergere
  46. foarte interesante...nu am folosit niciodata..dar clar voi cumpara!
    eu pun bigudiuri din acelea tari termice...doar ca nu le incalzesc..si dorm noaptea cu ele..sunt cam incomode:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da stiu ca am incercat si eu,sunt chiar incomode :)

      Ștergere
  47. Super bine explicat, felicitari ! Cat ai fi de neindemanatica, n-ai cum sa ratezi buclele dupa asemenea explicatii !

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc frumos 😁 am incercat sa nu las loc de intrebari :)

      Ștergere
  48. Bunaa ! Imi place fooooarte mult cum ti-a ieșit :) azi mi-am cumpărat si eu tot văzând prin magazine si am zis sa încerc si acm am văzut postarea ta si imi place enorm :) eu mi-am luat 10 buc la un preț bun :) abea aștept sa încerc si eu :) promit ca o sa îți spun cum mi-a ieșit , daca vrei desigur :)) pup :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Buna! Ma bucur tare ca ti a placut si chiar astept sa vad rezultatul tau.
      Ma bucur si ca le ai gasit la un pret bun 😁 te pup

      Ștergere
    2. Buna! Ti-am promis ca o sa iti raspund asa ca ma tin de promisiune , mi-au iesit suuuuuupeeerb deci super :)) is foarte mandra , le-am pus sambata seara si le-am lasat pana duminica dimineata si imi place foarte mult , azi e luni si am umblat si prin ploaie si inca imi tin. Imi place foarte mult , toate colegele mele au vazut video-ul tau si vor sa incerce. Iti multumesc pentru ca cu ajutorul tau am reusit :* te pup

      Ștergere