luni, 2 mai 2011

Haul diverse

Hey girls,

Revin cu prezentarea unor recente achizitii.Zic eu recente dar..cred ca sunt din ultimele..2 luni:d
Am fost si eu in H&M(cum altfel..:p) si pot sa zic ca-mi place,e,intr-o oarecare masura, stilul meu.
Sa nu vorbesc foarte mult(nu sunt cea mai vorbareata persoana:d) voi scrie cateva detalii acolo unde e cazul.
De cele mai multe din ele sunt fff multumita,sper sa va placa.Ah inca ceva..multe din voi stiti ca la unele hainute/accesorii&co..pozele nu redau intru totu' realitatea privind materialele,textura,culoarea.Asa ca..le veti vedea probabil,cel mai bine in outfituri.


Camasa din matase..nici nu va explic cum se simte la atingere :D


               Camasa Mango

                       Fusta H&M(divided)

                       Pantaloni H&M

Camasa H&M(manecile sunt superbe)





Bluzita www.margotte.ro(foarte promti si draguti si mi-au oferit si un voucher cu o reducere de 30 lei)
     Pantaloni Zara(material superb!)


Fusta H&M pe care am adorat-o:d cat de tare?atat incat sa-mi iau un 40 :)) PS:eu port 36/34 uneori dar asta sta ok pe mine,sunt ciudate unele numere.Are un material super fin ca de piersicuta:x si o culoare lovely:x un roz oranj.



Bluzita Zara dar cumparata din magazinul Paga Shop din piata Vitan,e un verde foarte frumos,din satin.Am promis o prezentare mai pe larg a acestui micut dar dragut magazin..poate reusesc zilele astea ca tot au sosit o multime de rochite frumoase.

Pantofi primiti de la sora mea:X




Pantofi Bershka



Genti cadou de la sora mea:x (de fapt pe aia gri am luat-o de la ea si i-am lasat alta in schimb:p)




 Cerceii cu pasari sunt de la un magazin din piata Vitan iar ceilalti dintr-un magazin la fel de simplu din Turcia
 Colier B&B cadou de 8 martie de la sotul meu(pe asta o vazusem eu si am vrut sa mi-o ia)

Iar asta..:x:x tot cadou de la sotul meu la una din intoarcerile din Turcia,m-a intrebat ce vreau sa-mi aduca si am zis o bijuterie..ce vrea el:d si mi-a adus inimioara asta.


Aici sunt cateva coliere/pandantive..toate cadou de la sora mea(ultimul e scris in araba Allah) +un inel.


Cred ca cel mai preferat obiect achizitionat e inelul asta cumparat din Turcia,are si sora mea la fel.Din cate vad Kanal D obisnuieste sa aduca serialele noi de pe la ei asa ca banuiesc ca in curand vor aduce si serialul din care provine modelul acestui inel.Este legat de vechile timpuri cand traia sultanul in palat si avea harem.Uneia dintre sotii i-a daruit inelul pe care il confectionase singur si pe care avea sa-l primeasca "aleasa",adica cea care va deveni sultan/a :)) si care arata asa :d  complicat ha?











   Cam asta a fost,daca aveti intrebari legate de ceva anume please do ask :d


                                                                                      Kisses,Sugar!

20 de comentarii:

  1. Dar ce putine ti-ai luat....:))) Imi place cam totul, mai ales cele 2 inele si pantofii bershka pe care nu cred as putea sa merg.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)) da pai unele din februarie-martie de la sora mea iar altele mai recente..febra de primavara ce sa fac=)) banuiesc ca-ti plac inelele ca am vazut ca tu esti cu accesoriile..:d sa stii ca pantofii sunt totusi comozi:p
    :*

    RăspundețiȘtergere
  3. super,super.imi place totul!pup

    RăspundețiȘtergere
  4. Ahhh, sa apara si la noi H&M odata ca nu mai rezist!:))

    Sa le folosesti pe toate cu placere, sunt superbe!:X

    RăspundețiȘtergere
  5. Superbe! Cel mai mult mi-au placut rujul Mac, inelul incantator cu piatra verde (si semnificatia lui) si pantofii Bershka!

    RăspundețiȘtergere
  6. modniza draguta ca de obicei ,multumesc ,te pup si eu!

    RăspundețiȘtergere
  7. Anda pai?asa ziceam si noi si uite-l aparut:)) ia sa vezi cum vine si la tine:d
    eu am trecut ieri si prin mall vitan si am ramas surprinsa de ce putina marfa..si nu prea frumoasa.
    Iti multumesc :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Beauty tested- multumesc frumos,ma bucur ca-ti plac,daca iti place semnificatia inelului sigur ti-ar place si filmul:d

    RăspundețiȘtergere
  9. Ooooo muuuuultime!sa le folosesti cu placere si sa iti faca zilele mai vesele!

    Pandantivul libelula este preferatul meu iar cel in araba este deosebit!Mi-ar placea unul.
    Ador pantofii cu fundite!

    Eh..as fura si altele de la tine dar ma limitez la atat ca sa nu exagerez totusi :))

    RăspundețiȘtergere
  10. Sa le porti cu placere pe toate.Sunt minunate!Nu-mi pot lua ochii de la ultimul inel:X

    RăspundețiȘtergere
  11. Woooow !! Superbe toate!! Ce de hainute frumoase ti-ai luat de la H&M...de-abia astept si eu sa ajung la Bucuresti,intr-un magazin H&M,la vara ca eu sunt din Constanta si aici nu e inca H&M :)
    Si pantofii aceia...ii ador! Ambele perechi imi plac foarte mult!!!
    Si..rujurile,ce nuante frumoase!Si blushul acela,ce nuanta finuta si frumoasa :)
    Sa le porti sanatoasa! :*

    Si daca ai zis de Turcia,sunt cea mai fericita! E o tara minunata! Si oamenii sunt draguti..Tu ai fost in Turcia? Daca da,ai putea sa faci intr-o zi o postare cu poze si povestiri de acolo? Mi-ar placea foarte mult!!!! :D
    Este superb inelul cu piatra verde,ca cel din serialul Muhtesem Yuzil...si mie mi-a placut de cand l-am vazut in serial :D

    Te pup! :*

    RăspundețiȘtergere
  12. ela esti o draguta..le-as imparti cu tine:d
    multumesc:*

    RăspundețiȘtergere
  13. oanna multumesc!ce mai faci tu?am vazut ca ai si tu blog ca pe forum nu intru prea des..te "uitasem"sa zic asa:))
    :*

    RăspundețiȘtergere
  14. theo..esti tare ce sa zic:)))m-ai facut sa zambesc:p pai sa le luam pe rand...ai rabdare ca sigur va veni H&M si in Constanta si vei avea ocazia sa-ti iei:d
    iti multumesc si ma bucur ca ti-au placut:*
    si-acum..ma bucur mai tare sa vad ca stii despre film:))unde il vezi?pe net?intelegi?:))avalansa de intrebari:p
    nu stiu daca e potrivit blogul meu si pt alte chestii decat beauty/fashion..dar poate ca momentul cel mai potrivit ar fi in vara,cand merg in vacanta probabil tot in Turcia.Da,am fost in Turcia de multe ori,am vreo 2 legaturi cu Turcia:)) una din ele este ca sotul meu e turc so..poate ma ajuta la postarea aia:d
    te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  15. Serialul il vad la tv, pe Show :) Si astazi l-am vazut :) Am invatat singura turca,ma descurc :)

    Ma mai uit si la serialele de pe Kanal D,dar cei de la Kanal D sunt un pic cam in urma cu episoadele,asa ca ma mai uit si pe Atv sa vad ce se intampla mai departe..:))

    RăspundețiȘtergere
  16. foarte tare theo,am observat ca din ce in ce mai multa lume e fascinata de cultura/tara/serialele acestei tari.cei de la Kanal D da..au cam bulversat totu':))Eu ma uit momentan doar la Muhtesem Yuzyil si Ezel la ei.Mi se par cele mai interesante.Sa inteleg ca ai antena pt canale turcesti..:p
    Super avem ceva in comun:d

    RăspundețiȘtergere
  17. pantofii bershka cu fundita ce nr. sunt si ce pret?

    RăspundețiȘtergere
  18. @anonim sper ca n-ai inteles ca ii vand:)) sa-ti raspund totusi sunt nr 37 si i-am luat cu 200lei

    RăspundețiȘtergere
  19. Buna asi dori s astiu daca ii vinzi acei pantofi cu fontitza sau...nu?

    RăspundețiȘtergere
  20. Hey Deny! La inceputul postarii,in titlu scrie Haul ceea ce vrea sa insemne prezentarea unor produse achizitionate de mine pentru mine.Cand te mai intereseaza ceva pe un blog asigura-te ca blogul respectiv se ocupa exclusiv cu asa ceva(vanzare de produse noi sau nu) sau ca la titlu scrie Sale!

    RăspundețiȘtergere