marți, 3 mai 2011

My new "toy"!!I'm happy happy!

   Asteptam de mult dar in sfarsit e al meu.Aparatul foto dslr Nikon D3100!Intrucat eu inca nu cunosc termenii avansati in fotografie va las cu un review realizat de cineva mai priceput.Ii foarte multumesc sotului meu scump ca a fost de acord sa-l luam:x!

Prezentare Nikon D3100 pe nikon.ro






                                                                 


                                                                               Kisses ,Sugar!

11 comentarii:

  1. vaaaai, e superb:X


    imi doresc de prea mult timp un aparat de genul... poti sa imi dai detalii despre pret si locatia de unde l-ai cumparat tu?

    RăspundețiȘtergere
  2. daca il cumparam de aici as fi avut in vedere site-uri ca e-mag..etc.preturile sunt in jur de 2300-2500 lei.mie mi l-a luat sotul meu din Turcia.pe site-urile respective ai optiunea de a-l cumpara in rate(ca si in magazine desigur)
    asa imi doream si eu si acum il am pentru ca iubesc prea mult fotografia am inceput sa fiu obsedata de asta:)) sper sa-l achizitionezi si tu:*

    RăspundețiȘtergere
  3. Sa il folosesti cu placere! Eu am D3000 prins la oferta vara trecuta, iar de aproape 1 an imi face viata mai frumoasa:)
    Sa te bucuri de el si sa ne arati fotografii cat mai multe! :*

    RăspundețiȘtergere
  4. ella mersi:* foto voi face ca le iubesc:)) ia sa faci si tu mai multe:d
    pupici:*

    RăspundețiȘtergere
  5. Doamne,m-ai omorat cu postarea asta!Asta imi doresc eu de atat timp!aveam si eu un aparat foto care nu mai merge si acum fac pozele cu tel :(
    Sa il folosesti cu placere!

    RăspundețiȘtergere
  6. ela multumesc,lasa ca asa mi-l doream si eu desi aveam aparat dar din ala compact,super bun nu zic..dar nah..in domeniul asta o sa vreau intotdeauna din ce in ce mai performant:))si uite ca il am..poate-l vei avea si tu cine stie;) te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  7. Cred ca este un aparat de fotografiat super avand in vedere ca e profesional! Sa ne arati poze facute cu el! :D
    Sa il stapanesti sanatoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
  8. Si eu te pup!
    Merci,sper sa se adevereasca speranta ta ;)
    Si eu tot compact aveam dar nu se compara cu genul acesta de aparat.

    RăspundețiȘtergere
  9. theo multumesc,cred ca in mare parte(daca nu chiar 100%) toate viitoarele fotografii de pe blog vor fi facute cu el ca deh..tre sa experimentez:))


    ela da..e diferenta mare intre ele:*

    RăspundețiȘtergere