duminică, 15 mai 2011

OOTD - Color stripes

Yellow girls:p

Ma bucur ca a venit vremea buna sa mai iesim si noi din casute.Va las cu o tinuta care mie mi-a placut foarte tare.Poate pentru ca e si comoda.Sper sa va placa combinatia:D



















                                                                       Tricou/Zara
                                                                       Pantaloni/Zara
                                                                       Geanta/Accesorize
                                                                       Sandale/Debenhams
                                                                       Esarfa/Glow



                                                             Kisses,Sugar!

29 de comentarii:

  1. Sa stii ca iti sta foarte bine,insa tu de fapt esti o fata foarte frumoasa.Sunt sorana2 de pe forumul elle insa m-am inregistrat cu numele meu adevarat
    Aceasta culoare de la poseta si sandale care la mine pe monitor apare turquoise,se numara printre preferatele mele ,iar plamaniul de la culoarea pantalonului iarasi imi place foarte mult
    Pe buze ai o culoare mortala.Ce ai folosit?Te pup si iti urez bafta cu blogul

    RăspundețiȘtergere
  2. sandalele sunt foarte frumoase...imi place mult combinatia aleasa :)

    RăspundețiȘtergere
  3. wow,love your sandals,bag! very stylish outfit!pupici,esti superba!

    RăspundețiȘtergere
  4. Lovely outfit! L-am admirat si live :P :*

    RăspundețiȘtergere
  5. hehe, mi-as fi facut si eu poze cu backgroundul ala... am fi fost 3 :P nice :*

    RăspundețiȘtergere
  6. mariana da te stiu ca sorana de pe forum,geanta este un verde-turquoise,sandalele sunt verzi.Rujul este nuanta rose de la NYX.Iti multumesc,te pup si eu:*

    RăspundețiȘtergere
  7. deedee mersi:* ma bucur pentru ca a fost o combinatie facuta in vreo 5-10 minute inainte de plecare:))

    RăspundețiȘtergere
  8. modniza esti tu draguta cu mine:p mersi:*

    RăspundețiȘtergere
  9. special k multumesc,ma bucur ca iti place si ma bucur mai mult ca l-ai admirat si live:p

    RăspundețiȘtergere
  10. sigina pai ce mai astepti?:)) la intrarea in Tineretului pe dreapta sus:)) mersi pt vizita,te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  11. pantalonii aia sunt absolut superbi!

    RăspundețiȘtergere
  12. Sandalele sunt superbe!
    Vad ca si tu te urci prin copaci cum fac eu... :p

    RăspundețiȘtergere
  13. Superbe pozele!Imi plac foarte mult pantalonii!Iti vin perfect!xoxo

    RăspundețiȘtergere
  14. Numai poze prin parcuri am vazut ieri si pe Facebook, se vede ca a fost vreme frumoasa. :))

    U are gorgeous!!! Imi place mult toata combinatia.

    RăspundețiȘtergere
  15. @ela -daaa ma catar in copaci n-am treaba..acu' mi-a fost mai greu cu platformele dar nu m-am lasat:)) :*

    RăspundețiȘtergere
  16. @anda- eu sunt ff fericita ca a venit vremea frumoasa pentru ca ador sa merg in parcuri si,logic,sa fac poze:)) multumesc:p

    RăspundețiȘtergere
  17. nice outfit:> sandalele sunt foarte dragute:D

    RăspundețiȘtergere
  18. Aaa pai nici pe mine nu ma "doboara" niste tocuri! :)) Tup in copac!

    RăspundețiȘtergere
  19. thalia-elena21 mai 2011, 20:33

    La multi ani elena:-*:-*

    RăspundețiȘtergere
  20. multumesc draguta
    La multi ani si tie:*

    RăspundețiȘtergere
  21. thalia-elena21 mai 2011, 20:42

    Fumoasa!!!!:-*:*

    RăspundețiȘtergere
  22. thalia-elena21 mai 2011, 20:44

    multumesc frumos:-*:-*

    RăspundețiȘtergere
  23. Sandalele sunt superbe! Ador culoarea !

    RăspundețiȘtergere
  24. pantalonii sunt oribili,parca ai fi o baba cu ei.Nu inteleg de ce va place sa va uratiti doar pt ca se poarta ceva..sper sa nu te superi ca am fost atat de directa,poti sa nu publici postul daca il consideri ofensator

    RăspundețiȘtergere
  25. allesandra multumesc,da..culoarea e mai..speciala:))

    RăspundețiȘtergere
  26. @Carmen T. stai linistita ca iti public postul pentru ca e parerea ta fata de tinuta prezentata de mine.daca ma injurai era altceva...:))
    mai intai tin sa-ti spun ca gresesti cand zici ca "ne uratim doar pt ca se poarta ceva" pentru ca nu ma cunosti.nu m-am imbracat niciodata cu ceva doar pentru ca se poarta,ma imbrac cu ceva care se poarta dar ma si avantajeaza/imi place cum imi sta/e comod/mi se potriveste etc..din start am inteles ca esti o persoana careia ii place stilul blugi stramti,eventual cu talie joasa,un tricou cat mai strans(sa ni se vada formele nu?:p ) tocuri..si n-am nimic impotriva.trebuie sa se inteleaga ca moda si stilul merg mai departe de forma corpului.poti fi chic si cu o rochie pe gat si pana in pamant.
    e parerea ta si o respect desi prima propozitie suna cam rautacios.multumesc pt vizita.

    RăspundețiȘtergere
  27. Imi plac mult sandalele si topul, foarte dragute! :*

    RăspundețiȘtergere