marți, 31 mai 2011

OOTD-My color blocking

Hello there:p

Dat fiind faptul ca my DIY project nu e gata:d am revenit cu un outfit of the day foarte colorat pe care il ador.Nu stiu daca am mai zis dar in perioada asta iubesc culorile tari,n-am fost niciodata o persoana monotona,care alege doar negru,bej si gri in garderoba insa acum cred ca de vina e si trendul:p Dupa cum veti vedea port pantalonii verzi Zara despre care unele dintre voi stiti deja de pe Facebook,sunt pantalonii de care ma indragostisem si pe care nu-i gaseam decat pe masurile S si M.In general,logic ca port S dar in cazul asta S-ul mi-era mare.Ei bine cand imi pierdusem orice speranta i-am gasim in Zara Unirii in masura XS:x:x So..lucky me.


Cineva imi spunea zilele astea sa incep sa mai postez si machiaje:p Multe din fetele care ma cunosc stiu ca eu pana acum aproximativ 2 saptamani lucram acasa si astfel ca machiajele nu erau decat foarte simple sau deloc in zilele aglomerate.Acum insa vor exista astfel de postari pe blog din ce in ce mai des.

Iar in the end vroiam sa va zic ca am observat ca ar cam fi cazul sa organizez si eu un givaway:d deci stati pe aproape.

Va las acum cu imaginile de la Gradina Botanica din Bucuresti.Hope you like it :D









 

   Bluza/Blouse- www.margotte.ro
   Pantaloni/Silk pants -Zara
   Sandale/Sandals-Aldo
   Geanta cu funda/Bow bag -Terranova
   Inel /Ring- cadou de la o prietena/gift from a friend



                                                                    Kisses,Sugar!

20 de comentarii:

  1. mersi Anda:p eu ce sa zic ii iubesc:)) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. imi place mult combinatia de culori :X si inelul este foarte dragut. :d

    RăspundețiȘtergere
  3. Clara Vandici31 mai 2011, 16:24

    Parul pare cam ars,cam degradat..

    RăspundețiȘtergere
  4. @maya mersi :* inelul e prima oara cand il port desi il am de anul trecut:p nu prea am avut ocazia sau am uitat de el..

    RăspundețiȘtergere
  5. @Clara parul e intr-adevar degradat,ars nu dar degradat da si pe buna dreptate insa fac un tratament foarte bun pt asta si sper sa-l recuperez:p in poze nu il coafasem f tare in sensul ca l-am uscat am dat cu putin ulei pe varfuri si l-am impletit putin intr-o parte.nu mai pot abuza de placa si altele de genul so..trebuie sa il mai las liber chiar daca nu arata foarte bine.imi voi reveni:D
    mersi pt vizita,te mai astept

    RăspundețiȘtergere
  6. mie nu imi pare degradat dar poate sunt eu mai nepriceputa in domeniu...oricum imi place cum l-ai impletit si imi place mult de tot cum ai combinat piesele

    RăspundețiȘtergere
  7. Apreciez atat tinuta per total (felul cum ai combinat hainele cu sandalele si accesoriile)dar si unghiurile din care a ales fotograful sa iti faca pozele.Inspirat! ;)
    Eleganta si rafinata ca intotdeauna!

    RăspundețiȘtergere
  8. Superbe pozele!Imi place foarte mult tinuta, mai ales combinatia de culori!Te pup

    RăspundețiȘtergere
  9. Frumoase fotografiile la fel si tinuta, foarte stilata, eleganta si in trend. Ador tendinta color blocking desi nu ma impac cu toate combinatiile cromatice dar a ta e foarte pe placul meu. :*

    RăspundețiȘtergere
  10. @ela :* draguta ca intotdeauna,mersi frumos.sa stii ca fotografii mei(diferite prietene:)))imi fac pozele cum vreau eu si spun asta fara sa ma laud:))

    RăspundețiȘtergere
  11. @Alina F. girl stiam ca ti-ar place combinatia:)) te pup si eu si mersi mult:*

    RăspundețiȘtergere
  12. @not beautiful enough ma bucur tare ca iti place,eu inca nu ma pot pronunta ce combinatie de culori nu m-ar atrage:)) cam atat de mult ador si eu tendinta asta..sper sa nu ajung in extrema pom de Craciun:)) mersi de vizita:*

    RăspundețiȘtergere
  13. @ beautiful M-aia sunt si preferatii mei:pmersi:*

    RăspundețiȘtergere
  14. @special K hmm asta n-ai mai vazut-o live:))
    ma bucur tare ca-ti place:p pupici:*

    RăspundețiȘtergere