marți, 3 mai 2011

OOTD-Spring pastels

Parca m-am obisnuit sa postez mai des nu-i asa?:d Revin azi cu un outfit lejer,de plimbare.Enjoy spring colors!















                                       Sacou:Bershka
                                       Bluzita:Paga Shop Vitan
                                       Pantaloni:H&M
                                       Balerini:Musette/Cristhelen B.
                                       Geanta:Terranova
                                                                           Kisses,Sugar!

9 comentarii:

  1. Foarte bine te-ai obisnuit si sper sa nu se schimbe nimic in acest sens! ;)

    Comoda tinuta!Imi place!

    RăspundețiȘtergere
  2. beautiful look!love your shoes!xo

    RăspundețiȘtergere
  3. multumesc fetele:*
    ela n-o sa se schimbe nimic in acest sens te asigur:p

    RăspundețiȘtergere
  4. Imi place geanta ta. De obicei terranova nu m-a prea surprins, dar sezonul asta chiar a avut multe lucruri dragute. Si singura pereche de pantaloni verzi care m-a facut sa-i cumpar tot de la ei a fost! Foarte frumos outfitul tau

    RăspundețiȘtergere
  5. alina multumesc,gentuta e cumparata de anul trecut.si mie imi place f tare si am o prietena care suspina de cate ori o vede:))eu nu prea cumpar de la terranova(si mai nou kenvelo)pt ca mi se pare ca au mai mult hainute destinate mai tinerelor domnisoare(12-18 ani..)dar mai intru totusi ca uite..mai gasesti o geanta frumoasa:))

    RăspundețiȘtergere
  6. Deci ce o sa-mi placa sa ma plimb cu o blonda frumoasa prin parc :X :*

    RăspundețiȘtergere
  7. hai hai..ca pana iesim noi...vine naibii toamna iar:)) si-asa de cand ma mai inchid eu la par..tot la spre blond ajung:p
    :* te pup mersi:*

    RăspundețiȘtergere