luni, 16 mai 2011

OOTN- Rock'n'rose

Hello again,

Stiu..tot outfit:)) deja va plictisesc..sper sa nu sincer.Am sa revin si cu altceva..am deja multe idei.Hmm mai multe idei am tot pentru outfituri:)) Anyway..sper sa va placa cel de azi.











                                                                 Rochie-no name(un magazin cu haine produse in Bulgaria)
                                                                 Geaca-Zara TRF
                                                                 Botine-magazin Turcia
                                                                 Curea-ooups i forgot:))
                                                                 Manusi-piata:p(mi-au placut mai mult decat cele la 60 lei de la Kenvelo sau mai scumpe la alte magazine,mi-au placut in special inimioarele)
                                                                 Plic-Accesorize




                                                                            Kisses,Sugar!

16 comentarii:

  1. Sa ne plictisesti?Cu asemenea picioare garantat nu faci asta!Sunt fata,sunt hetero dar imi place sa admir ceva care merita! ;)
    Super outfit!Il ador!TOT!Botinele iti fac un picior de felina iar rochia combinata cu gecuta neagra iti dau un aer foarte interesant!
    You rock, la propriu si la figurat!

    O saptamana asa cum ti-o doresti!

    RăspundețiȘtergere
  2. Superba tinuta!Imi place foarte mult rochia! Multumesc mult pt comentariu!Inseamna mult!Te pup

    RăspundețiȘtergere
  3. Wow, super, tinuta perfecta pentru un concert Rock, si sexy in acelasi timp. Imi plac si manusile ;)
    xoxo

    RăspundețiȘtergere
  4. nu ma plictisesti deloc,imi plac look-urile tale! super stylish!pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. @modniza-ma bucur ca nu plictisesc,iti multumesc.:*

    RăspundețiȘtergere
  6. @anda- you make me blush:p :)) te pup

    RăspundețiȘtergere
  7. @alina-iti multumesc honey,te pup si eu si sa nu te mai aud cu prostii:)) esti superba!

    RăspundețiȘtergere
  8. @ela-well ce sa-ti mai spun tie care esti atat de scumpa:p mersi te pup si eu si ma bucur ca iti place!

    RăspundețiȘtergere
  9. Poza 4 de sus in jos zici ca e luata dintr-un editorial :D.
    Ador gecuta!

    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte sexy...imi place extrem de mult.

    RăspundețiȘtergere
  11. Buna, ai un premiu la mine pe blog. O zi frumoasa iti doresc!
    xoxo

    RăspundețiȘtergere