marți, 7 iunie 2011

Today i'm in love with..

Hey,ce mai faceti?

Intre postarile beauty/fashion related m-am gandit sa adaug o rubrica"Today i'm in love with.." unde vor fi filmulete,muzica,artisti,produse,diferite tutoriale etc..Sper sa va placa.Astazi am dat peste tanara Leddra Chapman pe care n-o stiam si care chiar imi place.Va las cu cateva melodii de-ale ei:D





                                            Leddra Chapman-A little easier
















                                                             Kisses,Sugar!

6 comentarii:

  1. Nici eu nu stiam de ea. Chiar suna nice melodiile ei!:X

    RăspundețiȘtergere
  2. Merci ca ai pus aceste filmulete.Am descoperit o voce frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai vreau sa vad tinute sau tutoriale pentru par!Miss that!
    Sa ai o saptamana in acordurile muzicii lui Marilyn! ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. ma bucur ca v-a placut,chiar canta bine.
    Ela incerc in curand sa-ti fac pe plac legat de tutoriale..cat despre urare..cred ca e cea mai misto pe care am primit-o:)) mersiii !apreciez oamenii care tin minte chestii marunte(desi nu stiu cat de marunt mai e asta:)))te pup:*

    RăspundețiȘtergere