luni, 7 noiembrie 2011

Outfits!(Archive)

Hello,

Cum v-ati petrecut weekend-ul? :) Eu mi l-am petrecut cu o colega,ne-am plimbat si am facut poze:p
Dupa cum am spus aveam cateva imagini pregatite si era pacat sa stea doar la mine intr-un folder:)asa ca le postez astazi.
In alta ordine de idei as dori sa-mi dati cateva idei despre ce v-ati dori sa castigati la un giveaway:d

How did you spend the weekend?:) I was walking with a friend making pics:p
As i said i had some pictures prepared and it would be a shame to keep them in one of my folders:)so i post that today.


















    Cam astea au fost.Voi reveni cu outfituri si makeup de sezon:)
    That was it.I will return with autumn outfits and makeup:)



15 comentarii:

  1. Poate niste cosmetice noi, care abia au aparut pe piata, sau un accesoriu inedit.

    RăspundețiȘtergere
  2. esti tare draguta,ai gust ,imi place! xooo

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc fetelor Stela,Miu-Miu :*
    Katherine_sades voi tine cont de parerea ta,mersi mult.Asa ma gandeam si eu.:d

    RăspundețiȘtergere
  4. Foarte tare, arati super ...trebuie sa imi spui de unde faci cumparaturi, ca eu nu am niciodata chef sa stau sa caut in fiecare magazin :(

    RăspundețiȘtergere
  5. Ce de tinute superbe!Imi plac toate si sunt clar pe gustul meu!

    RăspundețiȘtergere
  6. Welcome back, sweetie!Love every single one of these outfits!

    RăspundețiȘtergere
  7. Wow, love your blog, this post is amazing! What do you think about follow eachother? :)

    Come and take a look on my blog too! :D

    Best regards,

    Antonio C.

    M IS FOR MODE - Fashion Blog

    Facebook Page - Twitter

    RăspundețiȘtergere
  8. Off, pacat ca vremea asta nu ne mai permite astfel de tinute :(

    RăspundețiȘtergere
  9. @Alexandra-multumesc! sa stii ca in general fac cumparaturi de peste tot:D de prin magazinele obisnuite de prin malluri(printre preferate:Zara,H&M,Koton..si mai sunt) de pe la magazinele intalnite pur si simplu pe strada(intru peste tot inafara de sh-uri,nu am nimic cu ele dar simt ca nu sunt pt mine..sunt sigura insa ca as cumpara ceva daca mi-ar place mult dar nu obisnuiesc sa intru)si de pe internet..trebuie sa-ti cunosti un pic stilul/stilurile vestimentar/e si sa tintesti doar magazinele care se potrivesc acestora.Eu de ex. am multe magazine in care nu intru pt ca stiu ce stil de hainute gasesc si nu sunt pt mine si astfel salvez timp.De asemenea mai sunt magazine unde nu intru pt ca mi se pare prost raportul calitate /pret(amintesc aici Motivi).te pup:*

    RăspundețiȘtergere
  10. @Alina-thanks honey ma bucur ca ti-au placut si tie!big hug si aici:)) :*

    RăspundețiȘtergere
  11. @Antonio thanks,i'm glad you like it,i follow u now!

    RăspundețiȘtergere
  12. @Koko mie-mi spui...:( eu iubesc vara:X dar nu putem avea vara mereu asa ca ne conformam.Lasa ca gasim noi tinute dragute si pt vremea asta;))
    te-am pupat:*

    RăspundețiȘtergere
  13. Super dragute!!! iti sta bine cu orice :-*

    RăspundețiȘtergere