marți, 13 decembrie 2011

Make your own glittery shoes-DIY

Aveam botinele astea si ma cam saturasem de dungile lor gri:D asa ca le-am...personalizat.Vezi mai jos cum:d poate iti vine vreo idee asemanatoare pentru proprii tai pantofi.Oricum vin sarbatorile nu?
I had these short boots and i was kinda tired of their gray stripes so i have customized them as my wish:D See below how and maybe it brings you some idea for your own shoes.The holidays are coming right?





                                                    Before

                                                     After






             



                                                                              
 Mai intai am aplicat oja neagra cu sclipici de la Farmasi si apoi foarte putin din cea Flormar.Si asta a fost tot:D
First i applied that Farmasi black glittery nail polish and then just a touch of that Flormar one.And that was all:D



Nu uitati sa va inscrieti la giveaway,mai aveti timp pana pe 20 decembrie!Hurry up!




  

16 comentarii:

  1. Pai nu ne-ai ajutat cu nimic daca ai zis ca ai folosit aia si aia si asta a fost tot. Trebuia sa faci poza pas cu pas si sa explici cam ce ai facut la fiecare pas. Si in plus cred ca oja afecteaza incaltarile. Un fel de cred spre sigur.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iulia nici nu stiu cum sa reactionez la comentariul asta avand in vedere faptul ca ne cunoastem cat de cat.Nu stiu in ce moment ti-ai schimbat atitudinea fata de mine dar iti fac jocul si iti raspund.Am pus poza before si after tocmai de-asta...se vede clar care sunt partile schimbate,prin urmare partile pe care am aplicat oja.Dungile gri deschis.Sa explic pas cu pas chiar nu aveam ce...sincer am aplicat oja pur si simplu cum aplici pe unghii...mie nu mi-era greu sa fac mii de poze dar mi se pareau inutile.Daca consideri ca asa trebuia facut..chiar imi pare rau ca nu te ajuta postarea mea.Legat de faptul ca oja afecteaza incaltarile...am riscat..sincer ai impresia ca as avea pretentia ca dupa un timp sa dau cu acetona si sa revina la forma initiala?No way:))Oja respectiva a creat o pelicula destul de rezistenta zic eu...datorita materialului din care sunt botinele(o piele catifelata intr-un fel).Anyway mi-esti draga in continuare!:D

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu este nicun joc. Ti-am zis parerea mea despre aceasta postare. Imi pare rau daca te-a deranjat, dar nu asta a fost scopul ci unul constructiv.

    RăspundețiȘtergere
  4. In fine..nu m-am gandit sa aplic putina oja sa fac poze si tot asa..mersi pt parere oricum.pupici

    RăspundețiȘtergere
  5. @coco ma bucur ca ti se pare interesanta!

    RăspundețiȘtergere
  6. Mie imi place cum au iesit :D Desi cred ca ai stat ceva sa dai cu oja pe ei:)) Pup!:*

    RăspundețiȘtergere
  7. @Special K ma bucur ca iti plac,mersi! sa stii ca daca e s-o fi luat dupa ceas in 15-20 minute au fost gata:)) eu faceam curatenie de fapt si m-am apucat de ele:))mereu imi atrage atentia altceva de la curatenie:))

    RăspundețiȘtergere
  8. Ce idee originala si simplu de pus in practica!Multumim pentru postare!

    Te pup si rock your new improved boots,girl! :*

    RăspundețiȘtergere
  9. Pana sa scroluiesc pagina si sa citesc,nu m-as fi gandit ca ai folosit oja :)) Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  10. Ideea mi se pare super, neaparat sa mai faci update-uri, sa ne zici cum rezista si cum se comporta dupa cateva purtari. Ma gandesc ca daca mai sare din oja se poate remedia un' doi, nu?

    RăspundețiȘtergere
  11. @Andreea :)) serios?:d e de bine atunci:d te pup :*

    RăspundețiȘtergere
  12. @coconut chiar voi mai face un update.Se poate remedia clar!plus ca oja nu e OPI sa zici ca ti-e mila:)) e Farmasi:))

    RăspundețiȘtergere
  13. Serios ca arata foarte bine! Problema se poate remedia vorba ta,deci nu iti face griji.Pupici si Sarbatori Fericite daca nu ne mai auzim!:*

    RăspundețiȘtergere
  14. Si mie mi place cum au iesit! Nu stiu de ce au reactionat asa fetele pentru ca pana la urma faci ce vrei cu incaltamintea ta, daca se strica asta e!
    Pupicei!

    RăspundețiȘtergere