joi, 22 decembrie 2011

Who's Naked now :D [giveaway winner]

Imi cer mii de scuze ca v-am tinut cam mult in suspans insa chiar n-am avut cum sa postez mai devreme.
Am avut 228 de inscrieri la acest giveaway,va multumesc tare mult si imi pare rau ca n-am avut vreo....228 palete Naked :)) pentru fiecare dintre voi.As fi fost a rich santa:D
Veti vedea si listele cu toate participantele mai jos(sorry ca sunt asa ametite si nici nu se vad super).
So..sa n-o mai lungim si sa vedem cine este norocoasa castigatoare a celei mai dorite palete :D











 Dupa cum se poate vedea castigatoarea este ELIZA BIANCA !Felicitari Bianca si multumesc pentru participare!Astept un mail din partea ta cu toate datele in 24 ore(avand in vedere perioada..).
Multumesc inca o data tuturor si va mai astept curand si cu alte giveawayuri la fel sau mai interesante:D
Sarbatori fericite tuturor!


 

Kisses,Sugar!


7 comentarii:

  1. agghhh,close enough, ce mai cadou de craciun eliza!felicitariii!

    RăspundețiȘtergere
  2. Felicitari castigatoarei, va fi foarte fericita :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Multumesc din suflet sunt foarte foarte fericita!!:*:*
    tocmai am trimis mailul cu datele mele, sper ca sunt ok.
    Un cadou cu adevarat minunat de Craciun ms inca o data:*:*

    RăspundețiȘtergere
  4. Felicitari castigatoarei! Va fi extra fericita! Sarbatori Fericite!:*

    RăspundețiȘtergere