luni, 9 ianuarie 2012

The box-the bag -you name it!

Fiind primul post va zic si eu La multi ani!
Tot zic de ceva vreme sa fac un fel de prezentare a produselor unui anume magazin si inca nu am reusit.Poate saptamana viitoare..Este vorba despre Paga Shop situat in piata Vitan,la etaj.Nu voi face asta ca o reclama ci doar pentru ca am fost intrebata de multe ori despre produsele cumparate de acolo.Pana una alta vreau sa va prezint geanta de care m-am indragostit la prima vedere :D











                                                    

19 comentarii:

  1. Vai, cat de frumoasa e! :X
    Cat a fost? :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Hei, eu stau chiar langa piata Vitan dar nu stiam de magazinul asta. Adevarul este ca nici nu am fost de multe ori la etajul ei.
    Gentuta este foarte draguta, cred ca si eu ca a fost dragoste la prima vedere! Sa o porti cu placere!
    O sa ma duc si eu pe acolo in "inspectie" :))
    Ce pret a avut?

    RăspundețiȘtergere
  3. foarte interesanta si frumoasa...cred si eu ca a fost dragoste la prima vedere

    RăspundețiȘtergere
  4. da unde e piata asta? lamureste ma te rog,k nu stiu.geanta e fabuloasa! xxx

    RăspundețiȘtergere
  5. @iulia mersi:D raspunsul il stii deja:D

    @anda mersi:*

    @Iosif maria inseamna ca stai aproape si de mine:D pretul ei a fost de 180 lei.Mi se pare foarte convenabila in ideea in care daca o gaseam in Zara n-o luam sub 400 lei. Daca te duci in inspectie:D sa stii ca este langa pet shopul de la etaj.

    RăspundețiȘtergere
  6. E adorabila! Sa o porti cu placere si sa ne arati si noua cum o asortezi ;)

    RăspundețiȘtergere
  7. @Modnitza- piata este mai in fata de mall vitan spre unirii sa zic asa:P deci nu spre Mihai bravu.este pana in posta vitan,oficiul 4(poate stii:p).sau vizavi de casa pensiilor:)) sper ca o vei gasi:p ma bucur ca ti-a placut gentuta!:*

    RăspundețiȘtergere
  8. @Krista mersi frumos!:* da..pai asta urmeaza:p sincera sa fiu cam am tendinta s-o asortez la muuulte chestii:)) sper sa n-o folosesc la urmatoarele 100 de outfituri de pe blog:D

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumoasa!! plus ca animal printul e la moda! sa o folosesti sanatoasa! :)

    cand ai timp sa treci si pe la mine:

    http://mademoisellelorraine.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  10. @Mademoiselle Lorraine - mersi mult!te-am vizitat;) :*

    RăspundețiȘtergere
  11. Na ca acum si eu m-am indragostit de aceasta geanta ;)) Foarte frumoasa :)

    RăspundețiȘtergere
  12. superbaaa!
    http://criss-lifestyleinmyway.blogspot.com/
    as aprecia daca ai arunca o privire pe blogul meu,orice parere/sfat/critica m-ar ajuta enorm!
    multumesc anticipat!
    te pup si te citesc cu drag!:*

    RăspundețiȘtergere
  13. buna, am vazut ca te intereseaza produsele nyx, in 30 pun comanda pentru produse nyx, daca doresti ceva ma gasesti la cheapb@yahoo.com sau pe http://cheaplboutique.blogspot.com . Scuze daca am deranjat.

    RăspundețiȘtergere
  14. ti-am dat un cute blog award la mine pe blog. pup

    RăspundețiȘtergere
  15. Superba geanta!!!!!!!!! Ai vrea sa ne follow-uim reciproc?? Pupici!!

    RăspundețiȘtergere