luni, 2 aprilie 2012

Alive again because of spring + Outfit!

Citesc/vizualizez cu placere blogurile preferate,arunc un ochi si peste cele mai putin preferate,cand imi permite timpul intru pe facebook,merg la shopping,muult shopping:)),sunt la curent cu "ce se mai poarta" insa din tot tabloul asta lipseste ceva...exact! nu postez nimic!:( Din pacate nici timpul nu ma ajuta deloc.Daca nu am renuntat pana acum la blog este pentru ca niciodata faptul ca nu postez nimic nu s-a datorat lipsei de inspiratie,ba din contra..am prea multa inspiratie si prea putin timp/chef/automotivare s-o valorific.
De multe ori intru pe bloguri si vad randuri randuri si randuri care sincer nu-mi plac si pe care sincer n-am chef sa le citesc(decat daca titlul o cere) asa ca nu-mi doresc asta pentru blogul meu.So..ma opresc aici.
Ah inca ceva..de 2 luni observ ca numarul abonatilor mei oscileaza intre 356 si 354:D cineva e tare nehotarat!

Va las cu cateva imagini de la o plimbare prin centrul Bucurestiului!











Jeans : Zara (kids haha:D)
Sweater : Koton
Jacket : Motivi
Bag :Accesorize
Scarf: no name but i just love it!
Flats animal print :Aldo



                                                                     Kisses,Sugar!
 

13 comentarii:

  1. Iti sta mai bine cu culoarea asta la par:X

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi Dalyda :* si eu m-am obisnuit de tot:D acum il vreau doar mai lung dar...astept!:D

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Daaaa si eu o iubesc..mai am vreo 4:D si cand imi venise o mega idee:)) si vroiam sa mai cumpar vreo 5 nu mai au nici una:( am crezut ca mor,dar mai incerc..trebuie sa mai aduca:D mersi!:*

      Ștergere
  3. O sa iti stea super cu parul lung,asa cum am citit mai sus ca iti doresti!

    Blugii iti vin ca turnati iar gentuta este foarte draguta!Are o culoare perfecta pentru primavara!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si mie imi place cum imi sta cu parul mai lung..l-am mai avut.
      Mersi frumos!Pupici!:*

      Ștergere
  4. Foarte fain outfitul :D.
    Observ ca ti-ai facut breton. Sa-ti fie de bine, cum se zice :)) :*.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey mersi:* Dap,,am mai taiat din el..din motive de ...regenerare si mi'a placut ce-a iesit..:D Iti multumesc cum se zice:))Pupici:*

      Ștergere
  5. Daaa, si eu vreau sa te vad cu parul luung :-*
    Si la fel de colorata, ca doar e vara, si ne putem permite:)

    RăspundețiȘtergere