sâmbătă, 21 aprilie 2012

Fashion haul

Hello again,

Revin cu cateva imagini cu ultimele achizitii..Lipsesc multe din ele dar eu asa fac de obicei:)) le iau ,le pun in sifonier si gata:)) De acum voi face un album pe pagina de Facebook cu new in..:D

I'm back with some pics of my new stuff that i bought.It's not all of them but that's how i use to do..buy them and throw them in the closet:)) But from now on i will do a album on my Facebook page for the "new in..s":)) 



       Vestuta asta am vazut-o dupa ce-mi comandasem deja sandalele Steve Madden si nu mi-a venit sa cred ce bine se potrivesc.
       This vest i saw after i ordered my Steve Madden sandals and i couldn't believe how good they match :D
       Vest GinaTricot from Paga Shop

     pulover H&M sweater (de fapt caut de foarte mult timp un pulover fuchsia dar din angora,din acela pufos:D daca vedeti pe undeva please let me know)

     pulover Stradivarius sweater


                              Fusta piele artificiala Zara faux leather skirt ( well fusta asta e cumparata de ceva vreme..imi place foarte tare)
               Pulover Koton sweater . As seen here  this sweater is mint :)) not blue but the light was kinda    funny:D
                              Cardigan Stradivarius cardigan
                            Fusta  no name(but great:D) skirt
       And these..well these shoes i adore! They look amazing!  Zara TRF shoes  


     No name silk top with puppies:)) Top din matase cu catei,no name.
    No name top

    Balerini animal print Aldo animal print flats

     I'm in love,i'm in love!:)) Steve Madden tapestry sandals.



     Pantaloni Koton wide leg printed pants
     Stradivarius mint jeans
 
Pantofi piele Aldo leather shoes

                  





     That's about all !Hope you like my new  (some is old already:)) )stuff.




                                                              Kisses,Sugar!

18 comentarii:

  1. Pantofii de la Zara si topul cu puppies sunt to die for! Imi si imaginez cum ar arata purtate impreuna piesele astea :X!
    Sa te bucuri de ele si sa ne arati multe outfit-uri ;)!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Well..cred ca o sa le combin cum ai spus tu sa vedem ce iese:D Mersi frumos:*

      Ștergere
    2. Aww, abia astept ;)! Recunosc, cand vine vorba sa ma imbrac eu nu imi vin idei geniale, insa pe altii...mi s-a spus de multe ori ca ma pricep mai bine la a da sfaturi privind hainele decat la a le aplica :))!

      Ștergere
    3. Eh..daca iti pui un pic imaginatia la lucru:D iti iese si pt tine:D

      Ștergere
  2. Fusta aceea no name alb/negru e absolut superba!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur mult ca iti place,abia astept si eu sa o port..n-am apucat pana acum:p Iti multumesc Dora!Btw great looks you have on that blog:D

      Ștergere
  3. Great look dear!Love those shoes!
    http://one-girl-one-blog.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Preferatele mele sunt sandalele Steve Madden si acel top turcoaz...Doamneee,vreau si eu top de-alaaaaa,nu am vazut pe nicaieri :(
    Toate hainutele pe care le-ai achizitionat sunt superbe si de calitate,sa le porti sanatoasa! :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si cand ma gandesc cat am dat pe el si in ce fel l-am achizitionat..asa ca pe o punga de seminte:))Obisnuiesc sa-mi cumpar haine de peste tot insa intotdeauna caut sa fie si ceva calitativ.Si se gasesc multe.MErsi frumos:*

      Ștergere
  5. Fusta no name si pantofii de la Zara sunt to die for <3

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ma bucur ca iti plac:D Pantofii sunt preferatii mei:D Adica nu stiu daca pantofii sau sandalele:)):*

      Ștergere
  6. no name top cu albastru e absolut cool! il vreau ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haha daca fac vreun blog sale candva te anunt:D mersi pt vizita si succes cu blogul :D

      Ștergere
  7. Le prefer pe urmatoarele:fusta de piele,pantofii de la Zara,pantofii de la Aldo,pulovarasul fuchsia,top-ul cu catelusi,balerinii atat cei animal print cat si cei bleumarin sau negri (nu imi dau seama) si tenisii.


    Sa le porti cu placere!Daca te vei satura vreodata de acestea enumerate sus,stii la cine sa apelezi ;) :)))

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Restul nu-ti plac?:))) Mersi Ela ,balerinii sunt negri,sunt din satin poate de-aia au iesit altfel.

      Mersi! Well..voi tine cont de asta!:D :*

      Ștergere
  8. :) Toate lucrusoarele sunt dragute dar acelea pe care le-am enumerat sunt pe gustul meu 100%.Stii cum e cu gusturile :)

    Ok,sa nu ma uiti atunci! :))

    RăspundețiȘtergere
  9. Puloverul de la H&M imi plaaace muult! Si culoarea...e superba! Fusta no name.alb si negru..arata bine:D sandalele de la Steve Madden super marfaaa! (bine,recunosc eu nu as purta, insa arata bine rau)jensii arata bine iar, pantofii aia negri...superbi! la fel si tenesii, sunt f draguti, si la fel si balerinii. :X

    RăspundețiȘtergere