joi, 19 aprilie 2012

Office outfit #2 - Bow tie

Hey,

Incepusem o serie de tinute acum ceva timp si anume office outfits.M-am gandit azi ca daca tot am pozele deja facute de ceva vreme sa le si postez.Timp de ceva mai de sezon nu prea am.Hope you like it.

 I was beginning a office outfits series some time ago.Today I thought that since i have already made these pictures for some time post them.To post something for this season i don't really have the time,unfortunately for me.Hope you like it.















                                           I'm wearing : H&M skirt ,Tina r shirt,Nine West shoes ,no name black and white jacket,Meli-Melo ring and Koton bag.And a kind of tie from one of my husbands shirts:D he don't like it:))





                               
   

14 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Mersi,ma bucur!:* Cred ca ti-ar sta foarte bine:D

      Ștergere
  2. Super...imi place si fundita...:*:*

    RăspundețiȘtergere
  3. cute skirt :)

    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  4. Arati ca o veritabila scolarita :D

    RăspundețiȘtergere
  5. As purta cu siguranta aceasta tinuta!Ador acest stil!!!!!!!!!!

    Pantofii sunt superbi,fusta cu talie inalta,cu pliuri si buline este pur si simplu de vis!Foarte romantica si old school!Iar camasa alba cu acea panglica innodata ca fundita e adorabila!
    Acel pardesiu pare foarte calduros si rezistent oricaror conditii meteorologice asa ca s-ar potrivi cu felul meu de a fi:friguroasa! :))

    Imi place mai mult varianta cu geanta tinuta in mana chiar daca nu e micuta.Foarte vintage aspectul.
    Observ de asemenea si un inel tare fain!

    Nu este nimic nimic care sa nu fie pe gustul meu aici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) Ela cum le descrii tu pe toate,esti foarte atenta la detalii,ma bucura asta.Iti multumesc :* Pupici:*

      Ștergere