vineri, 8 iunie 2012

Nailpolish haul

Revin cu un mic haul cu oje cumparate si primite de la sora mea din Turcia.Am incercat sa le fac swatchuri dar n-a iesit mare lucru.Sper sa se vada frumusetea nuantelor:d . Pe unghii n-am avut timp sa le port.Va las cu imagini ca stiu ca va plac:D

I'm back with a little nailpolish haul.Nailpolishes that i bought or receive from my sis.I tryed to do some swatches but it's not big deal.I hope they can express the beauty of those shades:d I haven't got the time to wear them on my nails.Here's some pics:D




     Sora mea lucreaza cu cosmetice si de la ea am avut primele oje Alix Avien,pe mine nu ma tentau sa cumpar.Mi se par foarte bune si au nuante superbe.Preferata mea de aici este prima, e un auriu fantastic:p

  


Varianta asta de la Alix e super mini:)) sunt super cute si nuantele la fel.Preferata mea e a doua,e un mint sidefat.


      Miniaturile astea nu stiu daca sunt la noi ca n-am mai fost la Flormar de mult dar mi s-au parut tare haioase si in plus sunt exact cum vreau eu,necesita doar un strat,2 maxim sa se vada nuanta.


     De ojele astea m-am indragostit cand le-am vazut printre ojele soramii:)) si am vrut si eu.Sunt super ca textura,nuante,rezistenta(stiu de la ea).Personal n-am vazut la noi.Daca nu sunt aduc eu:))





Voua care va plac?
Which of them you like?




9 comentarii:

  1. Sunt si cele Flormar Pretty si cele Pastel la noi in Plaza Romania:D. Le-am vazut acum ceva timp si intr-adevar nuantele sunt superbe. Bine ca stiu acum ca sunt rezistente :D.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Oooo super atunci pentru ca imi plac:D mi-au placut mai multe nuante dar am zis sa nu ma incarc cu oje:))

      Ștergere
  2. Alix Avien- 232 si 299
    Alix Avien Shine Plus- 350
    Flormar- ambele
    Pastel- 90

    Cele de la Flormar stiu sigur ca exista si la noi pentru ca m-am minunat intr-o zi de nuantele deosebite.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  3. Bag de seama ca de cand n-am mai ajuns eu pe la Flormar, si-au schimbat si modelul de sticle. Foarte dragute sunt cele neon. Sa le folosesti cu placere pe toate!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici eu n-am mi prea intrat la flormar..sau nu m-am oprit pe la standuri.Mersi mult:*

      Ștergere
  4. Ojele Pastel le mai gasesti si in AFI Palace (la etaj, vis-a-vis de Carturesti, spre LCWaikiki) :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Super,mersi pt pont!Daca mai merg prin Afi sigur ma mai uit ca imi plac mult astea Pastel. :*

      Ștergere
  5. Cele Pretty de la Flormar sunt! Adica....noi le avem:)))
    Si mi-am luat si eu 3:D sunt f frumoase nuantele de la Pretty..cu o mica exceptie:D http://www.produsecosmetice.ro/oje_vedeta_flormar-c97.html P19 :D

    RăspundețiȘtergere