marți, 19 iunie 2012

Soft pink




Tinuta e de acum ceva zile,cand inca nu era asa de cald.


 Am purtat/ I'm wearing : Camasa no name(cam vintge pentru ca a fost a surorii mele si cred ca a mamei inainte,mie imi era mare mai demult ir acum a ajuns iar la mine:)) )/ No name shirt (kinda vintage:p )
                 Pantaloni DeFacto  /DeFacto pants
   Pantofi Zara  /Zara heels
Curea Zara  /Zara belt
         Geanta Parfois   /Parfois bag
                                                              Colier confectionat de sora mea/  Handmade(by my sis' )necklace



8 comentarii:

  1. Pantofiorii si geanta sunt awesome!

    RăspundețiȘtergere
  2. Supperba! OOOf sufar, mi-am luat si eu pantofii astia si i-am purtat o singura data si s-a rupt tocul, iar in Cluj nu-i mai au in magazin, dpar la Bucuresti:(( Imi plac la nebuniiiiieee!!!! Am ramas fara ei :(

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaai ce rau imi pare sa aud asta.Cum ai reusit?De ce nu te-ai dus cu ei inapoi..Chiar imi pare rau..intr-adevar sunt frumosi.Poate ii mai gasesti. :*:*

      Ștergere
    2. Pai cred ca erau defecti de cand i-am cumparat pentru ca nu am apucat sa ii port foarte mult, pur si simplu am simtit ca se misca foarte tare :)) m-am dus cu ei inapoi insa nu mai aveau(au primit doar 2 perechi marimea mea) :) :*

      Ștergere
  3. Ce frumos este colierul, completeaza foarte bine tinuta :*

    RăspundețiȘtergere
  4. Buna
    Blogul meu cu hainute este:http://happystory30.blogspot.ro
    Doresc sa inchid acest blog, de aceea, hainele disponibile vor fi la preturi foarte avantajoase, merita sa te uiti si daca iti place ceva, sa achizitionezi. Eu iti stau la dispozitie, putem discuta eventualele neclaritati ca totul sa fie in regula

    RăspundețiȘtergere