sâmbătă, 16 iunie 2012

Those candy sandals..

Back again with another outfit..De fapt nu asta era tinuta pe care vroiam s-o prezint cu noile mele sandalute(pe care le ador,am fost sa cumpar ceva si am ajuns acasa cu ele:D) ci alta cu o fustita si tricou.Dar cum nemernicii de tantari mi-au lasat ceva semne pe picioare n-am mai putut purta fusta asa ca am gasit o combinatie cu pantaloni.Pentru ca mi-am dorit sa port sandalele chiar a doua zi de cand le-am luat:))As fi vrut niste imagini mai interesante sau macar mai bune dar..astea sunt:)

Back again with another outfit..In fact this wasn't the outfit that i wanted to present with my new sandals(wich i adore,i went to buy something and i end up buyin' these little babies:D) but another one with a skirt and t-shirt.But those creepy mosquitoes pinched me and left me with marks on my legs o i couldn't wear skirt and i came out with a pants outfit. That's because i wanted to wear my sandals as soon as posible.









Am purtat  / i'm wearing  :  No name top
                                     Zara jeans
                                     JSS jacket
                                       Zara sandals




Kisses,Sugar!

 

18 comentarii:

  1. Cat de mult imi place combinatia pe care ai facut-o: sacoul cu bluza. Ador fuchsia + corai (sau ciclam cu portocaliu).

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place combinatia asta:D Mersi :*:*
      Apropo ti-am zis pe fb ca ti-am raspuns la comentariu aici pe blog dar acum vad ca de fapt ce raspunsesem eu nu se incarcase.. Si eu am avut impresia ca da..:D

      Ștergere
  2. Răspunsuri
    1. Ha ha de obicei observ asta dupa ce le cumpar..dar nu-mi pare rau..si YSL vedem la mai multe persoane :D dar Zara..
      :*

      Ștergere
  3. Foarte tare imi place cum combini hainele...genul de cool fara a fi studiat! Eu stau langa sifonier o ora pana sa ma hotarasc :))!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey mersi :* de obicei ma hotarasc in ultimul moment.Rar le combin dinainte:)) desi as vrea sa stau sa gasesc combinatii ori mi-e lene ori n-am timp:D :*

      Ștergere
  4. Mi-au placut si mie super mult cand le-am vazut pe site-ul celor de la Zara! Sa le porti cu placere.

    RăspundețiȘtergere
  5. frumoase sandale!!! Chiar atata bineee

    RăspundețiȘtergere
  6. Vai cat de fumoase sunt!!!desi cred ca ai auzit-o intr-una!Sa le porti cu drag!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. haha daca iti zic ca sotul meu le uraste ma crezi?:))) deci n-am auzit doar de bine despre ele:D Multumesc:*

      Ștergere