luni, 2 iulie 2012

Hot summer















  Un nou outfit dar si un pic de makeup:D Iubesc rochita asta,ador culorile ei.E perfecta pentru vara.Cu ocazia asta va prezint si colierul meu handmade:D M-am inspirat de la Fire de murg(gasiti pe Facebook) si mi-am creat unul propriu,e usor de facut.Intentionez sa fac si o bratara.

New outfit but a little makeup to:D I love this dress,i adore those colors.It is perfect for the summer.With this post i also want to show you my handmade necklace:D I was inspired by Fire de murg(you can find it on Fb)and i created my own,it's easy to do.I intend to do also a bracelet.



Wearing: Rebelle dress
              Zara shoes
             



                                                      Kisses,Sugar!
             

16 comentarii:

  1. Sosete si pantofi pe caldurile astea...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap!si m-am simtit bine:D cand merg cu tramvaiul sau stau in caldura imi iau sandale stai linistit/a.nu mai fiti asa incuiati!geez..

      Ștergere
  2. Imi place mult toata tinuta:X E asa varatica. Iar colierul e superb si parca asortat cu machiajul. Sper sa nu mi se para:D Oricum, arata frumos.
    Eu ador sa vad sosetute cu sandale, sper sa incerc si eu vara aceasta o combinatie de genul.
    :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mersi mult:D da intr-adevar se asorteaza colierul cu machiajul desi machiajul l-am facut cu gandul la rochie:))Ma bucur ca iti place vad ca parerile sunt impartite:D
      :*

      Ștergere
  3. nu stiu de unde moda asta: ciorapi cu sandale. arata oribil. pana acum un an era un NO GO iar acum ar trebui sa fie IN?
    Si nu are nimic de a face cu a fi incuiat sau nu...arata pur si simplu oribil.
    Tin minte ca in Germania barbatii poarta sosete cu sandale si pantaloni scurti, si toata lumea spune ca asa ceva nu se poate. Iar acum s-au trezit niste bloggerite care se cred cool daca poarta sosete cu sandale. sau poate nu cool, ci vor sa atraga atentia cu orice pret.
    mie personal nu imi place

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. pai sa vedem...doar pentru ca port eu sau x sau ca vedem pe podiumuri nu inseamna ca ar trebui sa fie IN.nu stiu despre altii dar eu port ceva doar daca imi place nu doar ca e la moda.
      e parerea ta si ti-o respect dar sincer nu trebuie sa fii asa furioasa cand mi-o spui si in nici un caz sa ma cataloghezi.sunt altele care vor sa atraga atentia cu orice pret,eu nu ma numar printre ele.consider ca ultima propozitie ar fi fost de ajuns sa-ti inteleg parerea.iti multumesc totusi ca ti-ai rupt din timp.

      Ștergere
  4. Chiar era o discutie pe blogul Stellei despre sosete cu sandale, eu sunt perfect de acord daca le porti natural asa cum e in cazul vostru, machiajul imi place la nebunie, la fel si colierul :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da pai incepe sa fie si la mine:)) dar na fiecare cu parerea lui.nu inteleg totusi de ce se exprima asa ciudat oamenii astia..daca porti ceva ce nu le place lor esti prost.
      MErsi mult:*

      Ștergere
  5. Cat de tare m-am saturat de atitdinea negativa si exagerata a oamenilor!Fiecare face ce vrea!!!!!!!Daca eu ma simt bine cu sosete sau fara atunci nu vad care e problema altuia.Ii schimba viata in rau?NU!Atunci sa isi vada de ale lor,sa nu mai critice si sa se concenteze pe ceva care le place si sa comenteze la acele aspecte!

    Draga mea,uite ca mie imi place combinatia si chiar te sustin ca sa mai faci astfel de combinatii.Oricum tu vad ca porti si chestii mai altfel,iar asta este grozav!Ai stilul tau si asa trebuie sa fie!

    Te pup!
    Nu te lasa afectata de chestii neimportante...

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Ela mda..ce sa mai zicem,mergem mai departe,fiecare cu parerea lui,nu ma asteptam sa trezesc reactii de-astea:)) adica ma astept sa nu placa tuturor stilul meu dar na..:D
      Nu ma las afectata,stiu ce vreau sa port si ce-mi place.Respect orice parere daca e spusa cu bun simt.I mean daca nu ma imbrac pe gustul tau nu trebuie sa ma urasti:))
      Mersi:*:*

      Ștergere
  6. Mie mi se pare o combinatie indrazneata si te apreciez ca ai increderea sa o porti.Eu personal nu m-as simti comfortabil si nu pot purta ceva daca nu ma simt increzatoare.
    O singura chestie as zice,si sper sa nu mi-o iei in nume de rau,dar mi se pare ca dungulitele de pe sosete nu prea sunt din aceeasi poveste cu rochita.In rest,nimic de zis!:*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Iti multumesc,exact despre asta vorbeam ca daca eu ma simt bine purtand asta si port tinuta cu o anumita atitudine e ok.Despre dungulite ce sa zic..am vrut ceva total diferit in partea de jos fata de rochita.Nu ti=o iau in nume de rau, de ce as face asta..,iti spui parerea.Mersi
      Te pup:*

      Ștergere
  7. Buna, acum am descoperit aceasta postare, in legatura cu colierul, este foarte dragut, stiu de aceste modele si am vrut si eu sa imi fac dar nu stiu exact unde sa gasesc un lant potrivit. Am incercat pe lanturi mai subtiri dar efectul nu e acelasi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In magazinul Obor din Bucuresti poti gasi nenumarate modele de lant cat si alte chestii interesante.Sunt mai multe magazine trebuie sa cauti putin si gasesti.
      Multumesc!
      Daca faci vreunul astept sa-mi arati :P

      Ștergere