luni, 30 iulie 2012

Roses are red

Iar am lipsit cam mult de la ultima postare..:( Munca imi mananca tot timpul.Azi am creat o tinuta cu pantalonii cu imprimeu floral pe care vi i-am prezentat aici . As vrea ca urmatoarea postare sa fie un machiaj,sper sa ma tin de cuvant.Pana atunci..imagini:D


Again it's been alot from my last post..:( I'm very busy with my work.Today i created a outfit with my floral print pants that i have shown here. I wish that my next post be an makeup look,i hope i keep my word.Until then..pics :D




                                     No name pants,Zara heels,Koton shirt,handmade earings.

    Am auzit multe persoane care nu ar indrazni sa poarte pantaloni imprimati.Voi ce spuneti? :D


 







                                                        Kisses,Sugar!

12 comentarii:

  1. Eu nu cred ca as purta...dar tie iti vin asa bine, ca ar fi pacat sa nu porti ;))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da si tu imi spusesei ca nu ai purta..vad ca ramai la aceeasi parere:)) mersi:*

      Ștergere
  2. Mie imi plac mult pantalonii cu flori, nu sunt super sigura ca as purta la silueta mea, dar daca as gasi o croiala buna, da! Cred ca nu e bine sa fim prea conservatori ;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Intr-adevar cred si eu ca daca nu te simti in largul tau purtand ceva sau nu te simti sigura pe tine mai bine zici pas..Eu intotdeauna am fost sigura de ceea ce vreau sa port,rar am iesit din casa nesigura gandindu-ma ca poate se uita lumea cumva..Ms pt vizita te mai astept:D :*

      Ștergere
  3. Sint foarte veseli pantalonii si iti sta bine in costumatia asta! Am vazut ca ai asortat si cerceii! Cred ca fiecare se imbraca in functie de personalitatea sa. Unora li se potrivesc acesti pantaloni, altora nu. O intrebare: incerc sa ma abonez la newsletter insa nu-mi dau seama cum.... O zi racoroasa!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cecilia mersi frumos pt vorbele dragute si pt vizita.Legat de abonare vad ca am o eroare la butonul respectiv voi incerca sa rezolv.Intre timp daca vrei ma poti urmari pe facebook pe pagina mea,Miss Ellie Sugar,postez si acolo fiecare noutate de pe blog.Si tie la fel..cu caldurile astea...:D

      Ștergere
  4. Eu port orice,sau aproape orice iar imprimeurile sunt chiar ceva care se incadreaza in gusturile mele vestimentare.
    Unele femei nu poarta imprimeuri pentru ca daca nu alegi cu atentie este posibil sa dai in ridicol,sa pari imbracata in pijamale sau sa nu te avantajeze croiala sau chiar insusi imprimeul.Conteaza si ce silueta ai...

    Imi place cum i-ai purtat cu tocurile superbe si finute de la Zara si cu ceva simplu in partea de sus.

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sunt foarte de acord cu tine,chiar spuneam unei cititoare mai sus ca daca nu te simti bine cu un anumit lucru mai bine sa nu-l alegi.Iti multumesc,ma bucur ca ti-a placut!
      Mersi si pt vizita te mai astept :*

      Ștergere
  5. Panatalonii arata genial!! Ador imprimeul floral iar acesta este pur si simplu delicios! Super tinuta;)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hey Oliviana:p ma bucur tare ca-ti place!Si mie mi se pare,ador pantalonii:D Mersi mult pt vizita te mai astept:*

      Ștergere
  6. Buna.. am gasit din intamplare blogul tau si am aruncat un ochi (mai multi de fapt) pe postarile tale.
    Am cateva sugestii (sper sa nu fie interpretate gresit) pentru tine: adopta o tinuta/pozitie mai dreapta. Stai cocosata si e pacat, pentru ca ai un corp frumos.
    Incearca sa editezi putin pozele, stiu ca poate tii la natural, dar nu doar ca arata mai vii, ci si mai profi :P Eu folosesc (nu pt un blog, ci doar pt uz personal) mai nou o aplicatie: ToyCamera Analogcolor. E usor de folosit si are multe optiuni care te pot ajute sa transformi pozele in ceva mai dulce si mai cald..si de ce nu, mai personal..
    Am observat ca ai cateva poze in care nu te uiti la camera si ti-au iesit foarte bine. In cele in care te uiti la camera si astepti sa fii pozata, expresia nu iese asa de bine ca atunci cand este un instantaneu.
    Tine picioarele drepte, caci daca stai pe tocuri si cu picioarele flexate, arata ca si cum te-ai chinui sa mergi pe tocuri. Si nu cred ca e cazul :)
    In rest, ai gusturi foarte bune :D Astept niste postari cu outfit-uri ceva mai indraznete! Succes!

    RăspundețiȘtergere
  7. Buna Ana,
    In primul rand mersi pt vizita:) Sa stii ca intr-adevar am tendinta sa stau cocosata:)) incerc sa remediez asta sa nu ajung sa ma formez asa:D
    Mersi frumos pentru sugestii sunt binevenite.Cateodata "fotografii" mei nu inteleg ideea de "tu fa poze in continuare chiar daca nu ma uit.." :))
    Outfit-uri ceva mai indraznete..hmm voi incerca:) Multumesc!

    RăspundețiȘtergere