joi, 30 august 2012

Off with their heads!

Hello hello

God i have no time at all:)) I really missed you guys and my little blog:) Here's an outfit that i really love with my first piece from a second hand store:))) Also last saturday i turned 26:D i will show you some pics next time.That's it for now,i'm gonna go now and cook something for dinner:))


Iar ma plang ca nu am timp de nimic dar chiar asa este:) Mi-a fost dor de voi si de micutul meu blog:) Azi va arat un outfit care imi place foarte tare si in plus va arat si prima mea piesa luata dintr-un SH :)) De asemenea,sambata trecuta am implinit 26 de ani:D va arat cateva poze data viitoare.Asta-i tot pentru acum,ma duc sa gatesc.


Zara sandals , Stradivarius shorts,SH top,Zara sunglasses,Koton belt







                                                                  Kisses,Sugar!

14 comentarii:

  1. love the shirt :)





    http://chocolatefashioncoffee.blogspot.com/

    RăspundețiȘtergere
  2. Arata fain camasuta, nu pare din SH :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Daa,cred ca e a doua oara cand intru intr-un sh si acum absolut intamplator:)) dar am cautat ceva mai special.Si am gasit:)) Ok ca avea si maneci nu am mai zis:)) le-am taiat:) O sa ai intru de acum:))MErsi:*

      Ștergere
  3. Simpatica tare camasa!Sandalele insa le-am mai vazut si in alte postari si sunt wow!

    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. MErsi mult Ela:* Daca nu venea toamna mai vedeai sandalele pt ca le ador:D

      Ștergere
  4. La multi ani cu intarziere, si eu sunt in criza de timp deci stiu cum e, imi place topul :*

    RăspundețiȘtergere