miercuri, 17 iulie 2013

Perroquet



Hey,

In timp ce postez aceasta tinuta,foarte colorata si funny de altfel,fac mari eforturi sa-mi tin ochii deschisi:) Sunt foarte obosita dar vreau sa postez si aici pe blog,vreau sa ma implic din ce in ce mai tare pentru ca simt ca nu am facut asta pana acum.
Am observat ca am dezvoltat o pasiune pentru imprimeuri de genul asta,mai am o salopeta..o veti vedea curand tot aici:) Plus ca imi plac foarte tare papagalii,mama are 2:) unul este Marele Alexander,foarte destept,galagios si vorbaret:) Are el grija sa te intrebe "ce faci?" si sa-ti spuna ca "baiatu' face baie",adica el:)

Rochita este din genul fara bretele insa nu mi-a placut simpla si asa am adaugat camasuta galbena.
Abia astept sa va arat si salopeta:) mai ales ca e "pescuita" dintr-un SH:)


Take care,

Sugar














                                      H&M dress and shirt,New Yorker shoes,Paga shop earrings.













2 comentarii: