miercuri, 9 octombrie 2013

Royal tartan

      


 Hey guys,



Ce faceti?Eu incerc pe cat posibil sa fiu activa aici pe blog si sa interactionez cu voi dar mi-e foarte greu pentru ca trec printr-o perioada dificila.Sper sa ma intelegeti si momentan doar sa ma priviti :)
In alta ordine de idei tinuta e oarecum un mix de royal tartan dupa cum spune si titlul,aproximativ sofisticat in partea de sus si kinda edgy in partea de jos :D

Astept si pareri,ce va place,ce nu va place,ce-ar trebui sa schimb,ce-ar trebui sa pastrez.


Take care :*

Sugar




















                          ZARA leather pants,sneakers and blazer,vintage shirt,DIY necklace























6 comentarii:

  1. ador carourile!
    check my last outfit:)

    http://thatswhywesmile.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  2. Sacoul este superb!!! Imi doresc si eu asa ceva, am o jacheta pe albastru dar imi doresc exact formatul asta. Am si eu pantaloni la fel.
    Imi place totul la acest outfit!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Alexandra iti multumesc mult!Daca iti doresti cred ca vei gasi ceva asemanator pe undeva:)
      Te pup

      Ștergere