duminică, 27 aprilie 2014

Bright yellow part 1 - Casual








                                     Atmosphere jacket,random bag and jeans,H&M shoes

 

                                                           






                                                                           Buna,

Ca imi plac cumparaturile cred ca banuiti deja,cam orice fata e asa.Mie insa imi place sa cumpar de peste tot,imi place sa descopar locuri noi,magazine ascunse dar cu lucruri interesante.Cumpar si din mall-uri si de prin oras,de peste tot :) .Asa am cumparat si aceasta jacheta galbena foarte draguta plus alte cateva lucruri.
Sa nu mai zic ca genul asta de pantofi imi plac extrem,sunt atat de comozi incat as vrea si alt model,o sa mai caut :)

                                                            Multumesc pentru vizita!

                                                                    Love,
                                                                  M.E.SUGAR







2 comentarii:

  1. "bashchetzi" (cum le zic eu), imi plac si mie super mult. am inceput sa ma las fermecata de imprimeurile gen sarpe, crocodil , leopard...desi pana acum nu le suportam! Urmeaza sa imi cumpar o fusta creion cu imprimeu leopard. Dar trebuie sa fie perfecta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Da,da bashcheti am mai auzit :)) Mie mi se par super comozi,trebuie sa mai gasesc unii neaparat.
      Uuu suna bine fusta creion leopard,pe Asos erau cateva,am mai vazut dar nu mai stiu exact unde :P Daca iti iei sa-mi arati :*

      Ștergere