vineri, 25 aprilie 2014

Pencil skirt and cropped top









                                 
                                              Atmosphere skirt,Stradivarius shoes,KOTON top



                                         




                                                                   Hey there,

      In general imi plac foarte mult culorile,primavara in special dar port haine colorate si cand ploua spre exemplu.Insa cateodata simt nevoia sa port ceva foarte simplu si neutru.Ca in postarea de astazi.Am tot vazut genul asta de tinuta, fusta cu talie inalta si top scurt insa nu de asta port si eu,mi se pare ca mi se potriveste foarte tare,ma caracterizeaza si ma simt foarte bine purtand astfel de tinute.NU cu buricul la vedere,no way :)

                                                     
                                                                   Multumesc pentru vizita!

Love,
    M.E.SUGAR
                                                     









8 comentarii:

  1. Răspunsuri
    1. Hey ma bucur foarte tare!Mersi mult! :* Te mai astept.

      Ștergere
  2. Imi place super mult cum iti sta in tinuta asta!
    Bine ai revenit >:D<

    RăspundețiȘtergere
  3. Fusta e superba! Te prinde bine acest stil....btw I love your hair!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tocmai de-aia o s-o tot port :)) e si foarte usoara,comoda.Multumesc!Parul...well..s-a schimbat mult intre timp..nu mai e blond nu mai e scurt,ma simt super cu el natural.Mersi,te pup :*

      Ștergere
  4. imi place super mult trendul asta! cel mai des am vazut-o pe kim kardashian purtand combinatiile astea si mi se par super, in special combinata cu pantofii cu bareta lata

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Si mie imi place mult :D Da Kim poarta mult stilul asta :)
      Mie imi plac mult sandalele/pantofii cu bareta.
      :*

      Ștergere