luni, 2 iunie 2014

Pudra bronzanta si fondul de ten shimmery-Tot ce aveam nevoie!

Hello,

Azi vreau sa vorbim despre cosmetice :) Incerc intotdeauna atunci cand vreau sa comand mai multe produse online sa le gasesc pe un singur site insa asta nu se intampla mereu,ba nu au tusul gel ba nu mai este pe stoc nuanta de ruj dorita.De ceva timp acest lucru s-a schimbat pentru ca am descoperit produsecosmetice.ro .
De fiecare data Loredana imi trimite fondul meu de ten preferat si fara de care nu cred ca as putea trai,Revlon Colorstay,la fel si alte produse care sunt mai mereu pe stoc.
De data asta am ales de pe site-ul lor spre testare doua produse pe care chiar vroiam sa le incerc si care mi se par foarte utile in acest anotimp.
Este vorba despre pudra bronzanta Astor Deluxe Bronzer Safari si fondul de ten Revlon Photoready in nuanta 002 vanilla.

Fondul de ten contine particule shimmery si l-am ales intr-o nuanta mai deschisa pentru ca il voi folosi in combinatie cu un altul mai inchis si mat pentru a crea un contur finut,de vara.
De asemenea mai contine factor de protectie (spf 20) ceea ce ma incanta foarte tare.
Produsul poate fi gasit pe produsecosmetice.ro , aici .

De pudra bronzanta sunt foarte multumita,stiam ca asa va fi.Ofera doar stropul acela de bronz de care avem nevoie intr-o zi frumoasa de vara,fara sa aratam ca la circ :) sau intr-o seara fierbinte,la vreo petrecere pe plaja sau la piscina :)
Gasiti pudra bronzanta de la Astor pe produsecosmetice.ro , aici .











    Va las cu cateva din produsele de pe site care mi-au atras atentia sau sa zicem doar cateva,va las pe voi sa le descoperiti pe toate pe www.produsecosmetice.ro










   
\



                               Va invit sa le dati like si pe Facebook pe pagina lor : ProduseCosmetice




                                                            Multumesc pentru vizita!


                                                            Love,
                                                          M.E.SUGAR


3 comentarii:

  1. Am auzit si eu lucuri bune despre fondul de ten Revlon Photoready! Iar despre pudra bronzanta..stiu ca se foloseste, insa ma feresc de ea..nu stiu de ce:D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Loredana pudra e chiar interesanta daca e folosita cu moderatie.Iti poate scoate trasaturile in evidenta.:*

      Ștergere