luni, 26 ianuarie 2015

Get to know me -TAG



Hey there,

M-m gandit ca ar fi un mod bun de a incepe din nou sa scriu pe blog,un tag.
L-am preluat pe acesta de la Ioana ,The BFFs blog,multumesc.
Voi mai face tag-uri asemanatoare pe viitor,chiar mi se pare ca ma puteti cunoaste mai bine asa pentru ca de obicei nu vorbesc foarte mult.




Unde te ai nascut?
M-am nascut si am crescut in Bucuresti.Poate pentru ca m-am obisnuit acolo nu m-as fi putut acomoda in alt oras.Cu toate astea de curand m-am mutat in Istanbul 😁 un oras imens in comparatie cu Bucurestiul.Ramane totusi orasul meu de suflet.
Ai fost numita dupa cineva?
Pe bunica mea o chema Elena deci da,am fost numita dupa ea.Ma mai cheama si Camelia,nume propus de tata 😁.Mi s-a spus Camelia sau Cami doar in generala si ma bucur pentru ca nu e preferatul meu.
Cand este ultima data cand ai plans?
Zilele trecute cand am citit pe un grup ca chow-chow-ul cuiva a murit 😰 . Am si eu o fetita chow chow si m-a emotionat foarte tare sa aud asta.Nu-mi trebuie foarte mult sa plang dar chestia asta nu ma enerveaza pentru ca asa simt ca sunt om si am sentimente,suflet.
Ai copii?
Nu dar planuiesc sa am unul in viitorul apropiat.
Daca ai fi alta persoana ai fi prietena cu tine?
Cu siguranta! Sunt calma(ok,nu mereu😀),stiu sa ascult,accept defectele unei persoane,nu sunt falsa iar daca am inceput sa tin la cineva,tin.Asa mi-as dori si eu sa fie prietenii mei deci m-as imprieteni cu mine 😜 E o chestie la care m-am gandit mereu si se potriveste cu numele tag-ului: get to know me,ai sa ma iubesti 😁
Ai animale?
Da,pe Bonnie,o fetita bej din rasa chow chow de 5 ani.Mi-as mai dori un pomeranian alb sau bej sau inca un chow 😍 



Folosesti sarcasm?
Da! 

Ai face bungee jumping?
Hmmm.Hmmm.😁😳Nu cred.Nu.Nu ma simt confortabil la inaltimi,sa mai si sar? 😂
Care sunt cerealele tale preferate?
Cheerios.
Ce culoare au ochii tai?
Caprui.Mi-as fi dorit albastrul ala deschis,gri.😍
Scary movies sau happy endings?
Happy endings all the way. Am tendinta,atunci cand vad vreun scary movie,sa raman acolo pentru mult timp 😱 Si asa ca prefer sa nu ma auto torturez 😜
Ai frati sau surori?
Un frate mai mare cu 6 ani si o sora mai mare cu 7 ani.Sunt cea mai mica.
Computer sau tv?
Ma uit la tv foarte rar,in cele mai multe cazuri m-am uitat fortata de imprejurari 😁.Am cu totul alte lucruri preferate de facut iar asta da,implica de cele mai multe ori calculatorul,tableta sau telefonul.Cand ma uit totusi la tv imi place E!, Fashion tv, programele cu filme si cele cu documentare/animale/lifestyle .
Care este primul lucru pe care il observi la o persoana?
Daca vorbim despre fizic cred ca ochii si zambetul.Apoi imi place sa observ daca persoana respectiva are incredere in ea,daca e pozitiva,educata/politicoasa/sensibila/nervoasa.Tac si observ 😁
Care este mirosul tau preferat?
Sunt mai multe,as spune totusi lavanda.
Cel mai lung timp pe care l-ai petrecut departe de casa.
In general in jur de 15 zile.
Ai talente speciale?
Talente speciale cum ar fi sa cant sau sa dansez(profesional),sa joc sau ceva asemanator nu prea.Insa imi place sa cred ca daca lasi pe mana mea ceva sau pe cineva sigur iese ceva frumos.😜
Alte talente speciale sunt in curs deci nu ma pot pronunta inca 😉
Ce hobby-uri ai?
Imi place sa invat moda😍! Imi place sa petrec timpul cu catelul meu,sa ies cu el afara.Cand am timp liber imi place sa experimentez cu hainele si cosmeticele.Sigur imi plac si lucrurile comune cum ar fi sa calatoresc,sa citesc,sa fac cumparaturi 😂 Imi place foarte tare cand descopar/vizitez locuri noi alaturi de sotul meu.
Esti indragostita?
Da,de sotul meu,de Bonnie,de familia mea si de viata.Daca nu par superficiala adaug si moda😁😁




 Mi-a facut placere sa fac tag-ul asta,invit pe cine vrea sa-l preia.Imi place sa citesc si raspunsurile voastre.





Un comentariu:

  1. Welcome back!
    Imi plac raspunsurile! Pregatesc si eu acest tag de vreo saptamana si nu mai ajung sa il fac! :))
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere