miercuri, 27 ianuarie 2016

Machiaj halo si buze intense


  Buna,

 Nu stiu ce sa fac mai intai..sa postez un machiaj,sa va arat my vanity,sa fac oare un get ready with me sau my to go makeup sau poate un outfit.Am multe de facut dar o luam usor,cu un machiaj.Pentru cine nu stie ce inseamna un machiaj halo,asa cum i se spune frecvent,este atunci cand nuanta inchisa merge din coltul extern sub arcada si in coltul intern,lasand mijlocul pleoapei liber pentru nuanta de fard  mai deschisa.Nu e cea mai buna interpretare a mea insa odata inceput machiajul meu se poate transforma foarte usor :) improvizez pe parcurs sau imi place sa experimentez .Nu este o redare perfecta a acestui tip de machiaj insa face parte din categorie.
Voi incepe sa prezint pe parcurs si produsele folosite,acum va zic pe scurt: 
Fond de ten Revlon Colorstay 220 si 330
Contur si iluminator Sleek
Blush MAC
Farduri Inglot si Sleek
Fard sprancene Essence
Gene false Ardell 
Siiii..inainte sa ma intrebati de rujul asta foarte scump.. 😋 am combinat doua creioane de ochi ,unul gri si unul navy.Rezista la fel ca un ruj.
Poate ar trebui sa precizez si tusul Nyx numai ca dupa machiajul asta l-am si aruncat,probabil se observa ca m-am cam chinuit cu el.
Va las cu imaginile.












   Inainte de final,cateva intrebari :)
   Cu toate ca e plin si din ce in ce mai multe bloggerite am vazut ca trec la youtube si  m-as simti cumva ceva de genul..ooh tu mai lipseai..😂 ma gandesc totusi daca sa trec si eu la video,nu neaparat tutoriale ci mai degraba stil personal,atat machiaj cat si moda.Ce spuneti?Daca ma incurajati sa o fac ce v-ar placea sa postez?



        Love,

            Sugar ❤️
 









2 comentarii:

  1. Uuuu ce buzeeeee!!!
    Daaa, hai ape YT!!! Pai...ne poti arata pentru inceput un alt machiaj! Sau cum se pun genele false, despre eyeliner... :)
    Pupici

    RăspundețiȘtergere
  2. Foarte tare machiajul, eu zic sa iti faci curaj si sa faci si clipuri, eu am incercat dar m-am lasat...poate o sa revin si eu :))

    http://butterfly9999.blogspot.ro/

    RăspundețiȘtergere