luni, 18 ianuarie 2016

Machiaj purple smokey



Hello,

Nu am mai postat eu nimic de foarte mult timp pe blog,ce sa mai zic de un machiaj :) 
Desi imi place foarte tare si ma machiez,ba chiar am machiat foarte multe persoane,am facut-o pe makeup artistul sub acoperire,mda..nu va speriati nu ma autoproclam; cu toate astea pe blog am mers mai mult pe partea de moda.
Plus ca uneori aveam si care ne confruntam toate la un moment dat,atunci cand iti iese un machiaj frumos si camera nu vrea sa coopereze :)) (nu ca acum as fi experta).
Am foarte mult timp de cand nu am facut un machiaj mai pronuntat,mai elaborat,in ultima vreme am purtat doar ceva foarte natural si simplu.Toata vara aproape ca n-am folosit fondul de ten sau fardurile,fiind si bronzata imi placea foarte mult look-ul acela glow,natural,poate accentuat cu tus ca fara..nu traim :)) Acum insa de cand mi-am amenajat si un mic coltisor pentru machiaj si ingrijire parca mi-a trezit interesul si am zis sa exersez din nou.Poate vi-l arat si voua in curand cu toate ca nu e chiar complet,vreau sa mai adaug unele chestii dar cu timpul..
Nu e cel mai reusit machiaj,dupa atata timp in care am uitat de pensule si blenduit..trebuie sa ma reobisnuiesc.







   Am incercat si un wet look doar pentru imagini :) 



  Cam asta e.Ne vedem din nou,curand.



                  Love,
                        Sugar❤️




4 comentarii:

  1. Mai tii minte machiajele pe care mi le-ai facut??? Chiar ieri ma uitam pe pozele din trecut...si am zarit acolo si machiajele de la nuntile pe la care am fost..machiata...coafata de tine! :)
    Super! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Tin minte cum sa nu 😜 Mai am si eu cateva poze de atunci😁💋

      Ștergere
  2. Nu prea stiu care-i treaba cu wet looks, am mai citit despre ele, but I guess it's time for some research :D o linie de tus se potrivea manusa la machiajul asta, anyway, e super faina combinatia de culori :*

    http://behindthelinesfs.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. In general se creeaza o iluzie de machiaj umed ,nu e pentru purtat de zi cu zi pentru ca,parerea mea,sub orice forma ar fi aplicat tot tinde sa se stranga in pliu in scurt timp.Din cate stiu se poarta in sesiuni foto,pe podium,reviste etc :)
      Sa stii ca de obicei " mananc tus pe paine" :)) sa zic asa doar ca aici n am mai simtit nevoia sa aplic,nu stiu exact de ce.Multumesc,te mai astept

      Ștergere