luni, 11 ianuarie 2016

Review rujuri The Balm si H&M


La multi ani! Va doresc un an mai bun,mai sclipitor,plin de iubire si realizari.

Astazi vreau sa revin pe blog,asa,ca si cand nici n-am lipsit.😁 
Am realizat ca daca astepti intotdeauna ca totul sa fie perfect in viata sau astepti acel moment potrivit risti sa pierzi oportunitati,lucruri frumoase si timp,bineinteles.Asa ca astazi vreau sa va arat 3 rujuri,sa va vorbesc putin despre ele iar zilele urmatoare poate voi reveni cu cateva idei despre de ce am lipsit de pe blog,ce am facut in tot acest timp si mai ales ce planuri am.
Asadar astazi vorbim despre rujuri,2 lichide si un lip stain.

   The Balm Meet Matt(e) Hughes liquid lipstick- in nuanta Devoted


    Un ruj lichid mat care rezista binisor.E bine sa fie aplicat cu atentie,in straturi pentru ca tinde ca devina cakey.Rujul aplicat devine mat in circa un minut,in acest timp e bine sa nu impreunati buzele pentru ca va deveni lipicios,lasati-l sa se usuce.Odata uscat mie mi s-a parut foarte confortabil,mat dar nu uscat.Cum am spus la inceput rezista destul de bine pe buze,cateva ore as spune.
Imi place si ca,spre deosebire de multe rujuri lichide mate,nu se usuca foarte rapid odata ce e aplicat ci iti ofera timp incat sa-ti poti contura buzele evitand eventualele greseli.
Am mai sesizat mirosul lui,un fel de ciocolata si menta,o combinatie asemanatoare care cu toate ca mie imi place foarte tare in cazul asta mmm nu prea.🙄 Nu se simte decat cand aplici rujul deci nu deranjeaza foarte tare daca,la fel ca mine,nu v-ar place aroma.Nuanta dorita era un rosu mai inchis,se numeste Adoring dar nu era pe stoc(oricum erau putine nuante)😑.
Mi-a placut incat sa achizitionez si alte nuante.



   



H&M velvet lip cream -in nuanta Enchanted



   Un alt ruj lichid mat de data asta de la H&M.Au o colectie destul de interesanta de cosmetice.
   Aplicat intr-un strat usor imi place mai mult culoarea,e mai confortabil si rezista si ceva mai bine.Aplicat intr-o cantitate un pic mai mare devine la un moment dat lipicios si se usuca incat iti da senzatia sa vrei sa-l stergi de pe buze.Nu as mai cumpara din gama asta decat ceva nude.



    H&M lip stain-in nuanta Leading lady

    

    Am terminat cu rujurile mate,acum vorbim despre un lip stain,un ruj rezistent sau un pigment pentru buze mai exact.Mi-a placut foarte mult culoarea.
Odata aplicat acest lip stain are o textura apoasa ca mai apoi sa se usuce,dandu-ti impresia ca nu porti nimic pe buze.Rezista cateva ore in textura din imagine si apoi ramane pigmentul care mai rezista si el pana la demachiere(sau si dupa😜,veti vedea mai jos). 
Daca vrei sa porti un lip stain sunt de parere ca trebuie sa te asiguri inainte ca ai buzele foarte hidratate,altfel pigmentul va patrunde in crapaturi sau va ramane mai intens pe partea uscata a buzelor dand un aspect nu foarte placut.
Concluzia este ca am ajuns la un moment dat sa imi doresc sa-l indepartez de pe buze si am reusit cu greu😁.


   

   

   


    Cam astea au fost rujurile despre care am vrut sa va povestesc.Va las mai jos imagini cu toate trei.
    
   






      Care dintre ele v-a placut ? 





                     Love,
                           Sugar❤️






5 comentarii:

  1. Aloha!!! La multi ani!!!
    Si bine ai revenit!!! Sa te tii de treaba! :P
    Intamplator am vazut articolul, dar ma bucur! :)
    Frumoase nuantele de ruj prezentate...imi plac foarte mult primele doua! :)
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere
  2. Pfoai cât de mișto sunt cele 2 rujuri mate. Nici nu știam de cele de la H&M, abia aștept să le caut :)) Ce preț au?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Stii la ce nu m-am gandit cand am scris postarea? Sa precizez si ca le-am achizitionat din Turcia si ca nu stiu daca este gama de beauty si in Romania.Oups :) cred ca voi preciza.In rest,multumesc mult,te mai astept! Pupici.

      Ștergere
    2. M-am uitat acum si am vazut beauty pe site ul lor insa nu am vazut rujurile mate,am gasit doar lip stain ul care este la 29,90 lei.

      Ștergere