luni, 7 martie 2016

My vanity table/masa de machiaj


Nu am revenit cu un machiaj asa cum va promiteam si pe pagina de facebook( cum? inca nu ati dat like? 😁 Miss Ellie Sugar) insa vreau sa va arat un pic locul meu de infrumusetare,machiaj,ingrijire,coafat,etc.
Si nu,n-am sa incep cu cliseul "de cand eram mica mi-am dorit sa fiu o printesa.." 😋.
Cu toate astea da,dintotdeauna mi-am dorit un loc special pentru mine si mereu mi-am amenajat asa cum am putut ,am improvizat o masuta,o oglinda,cateva cutii frumoase.
De un an si 3 luni m-am mutat in Turcia,Istanbul si avand 3 camere si nici un copil momentan una din camere o pot folosi si amenaja cum vreau.Asa ca era timpul sa imi cumpar o masa potrivita pentru machiaj,o oglinda si accesorii de iluminat .Aveam in cap o idee asa ca mi-am facut o schita ,am cautat inspiratie si informatii pe internet si apoi le-am cumparat.
O masuta speciala la IKEA exista (HEMNES) si este foarte draguta insa mie mi s-a parut foarte mica si foarte scumpa,nu merita banii(870lei).Mai exista una pe care am vazut ca o folosesc multe fete(MALM,400 lei)insa iar nu a fost pe gustul meu,mi s-a parut prea ingusta.
Dupa mai multe cautari am vazut pe internet un model creat din piese IKEA care mi-a placut asa ca m-am decis si am comandat.In general nu cumpar lucruri pe care le are toata lumea decat in situatia in care chiar este ceva frumos si pe gustul meu iar de data asta am cumparat celebrele corpuri de depozitare de la IKEA ALEX 😊 pe care le stim deja cu totii; deci doua corpuri ALEX (aproximativ 270 lei/corp)cu cate 5 sertare si un blat LINMONN(99 lei) alb lucios.Am comandat online,blatul a venit lovit si unul din corpuri incomplet,a trebuit sa mergem noi la magazin unde nu mai aveau corpuri ALEX si am mers la alt magazin IKEA ,la capatul orasului 😁 Dupa ceva timp mi-am ales tot de la IKEA oglinda STAVE (69,90 lei) si doua aplice MUSIK(49,90lei).
Daca sunteti interesate de aplica cu becuri pentru iluminat nu va recomand aplica LEDSJO (145lei) pentru ca are becurile incorporate,nu le puteti schimba(desi poate au o durata de viata lunga,nu stiu asta) ,sunt becuri cu lumina calda iar eu din ce am citit si informat am constatat ca imi trebuie becuri cu lumina rece,asa am preferat personal nu spun ca asa trebuie pentru ca am auzit si pareri cum ca lumina calda ajuta mai mult la machiaj..Voi ce spuneti?😜 
Si la becuri am avut peripetii pentru ca efectiv nu gaseam becuri led bulbi cu lumina rece si cu dulie mica,ori gaseam forma de lumanare si nu bulb ori bulb cu dulie mica dar lumina calda si tot asa.Intr-un final mi-a cumparat sotul meu de la un angro.Aveau si la Ikea dar sunt foarte scumpe,nu merita sa iau de acolo cand stiu ca pot gasi mai ieftin.

Camera nu este in totalitate amenajata dar m-am gandit ca voi face o actualizare cand va fi gata.Va las cu imaginile si astept sa-mi spuneti daca va place.










   Buchetul meu preferat de lavanda artificiala pe care in curand va trebui sa il schimb cu niste trandafiri bucalati roz pal pentru ca ma gandesc ca as vrea ca tema camerei sa fie shabby chic,ceea ce inseamna trandafiri,romantic,roz,piersica,dantela,vintage si alte nebunii.Nu este masa din acelasi peisaj insa voi incerca s-o integrez cumva.






Oglinda mica pe care o aveam de cativa ani si m-am gandit ca ar fi cazul sa ii schimb fata 😋 asa ca am vopsit-o alb.


Corpurile mi le-a montat sotul insa aplicele le-am instalat eu .



    Asa arata un machiaj in lumina becurilor.
   



  Cam asta a fost,mi-as dori ca deasupra oglinzii la vreo doua palme sa pun o etajera sau doua pe care sa am obiecte de decor,carti,lumanari.Pe peretele din stanga mi-as dori tot o etajera mica si un tablou.
Ce spuneti,va place? Voi cum aveti amenajat locul vostru de machiaj? 




Nu uitati ca ma gasiti si pe Facebook(Miss Ellie Sugar) ,Instagram (elta.mesugar).



                                 Love,
                                      Sugar❤️





















19 comentarii:

  1. Ce frumoasa este! Si eu o sa-mi fac ceva asemanator..oriunde m-as muta! :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc 😋 Stiu,cred ca abia astepti 😁 iti doresc sa fie curand si sa fie cum iti doresti sau macar apropiat 😜

      Ștergere
  2. Arata superb ! Si eu vreau sa imi pun aplice.. nu stiam de lumina rece asa ca multumesc ! ;)
    Sa o folosesri cu drag si cu mult spor ! :-*
    Xoxo
    Alexa from http://mymakeupgame.blogspot.ro

    RăspundețiȘtergere
  3. Răspunsuri
    1. Multumesc.Da ,chiar este un mic colt de paradis 😋 cand stau acolo sunt in lumea mea

      Ștergere
  4. Arata suuuper bine!! Machiajul, in lumina aceea alba, e mai mult decat superb! te pup

    RăspundețiȘtergere
  5. Este superb locusorul tau! ❤
    As vrea sa-mi pot face si eu un coltisor, dar am o camera mica rau. Oricum, salvez postarea ta drept inspiratie, cine stie.. :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc 💋
      Daca stii ca vei mai sta acolo poti cauta inspiratie pentru spatii mici,sunt idei dragute pe Pinterest.Daca crezi ca vei avea un spatiu mai mare in curand atunci incepe sa strangi idei de pe acum 😜 Oricum ar fi sa imi arati si mie 😊 te pup

      Ștergere
  6. Si eu imi doresc de ceva timp sa amenajez un asemenea colt de rai...ca si tine am dat tarcoale masutei acelea super scumpe de la IKEA dar parca nu merita banii...ideea ta de a combina mai multe corpuri e geniala. In ultimul timp mi-a incoltit in minte ideea de a pune masa la fereastra dar nu sunt asa sigura ca este bine. Oricum intentionam sa ne mutam vara asta asa ca mai am timp de gandire. Ai facut o treaba excelenta. :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. De cate ori vedeam masa aia imi venea sa le fac reclamatie pt pret 😂😂 prea scumpa.
      Eu sincer o am pusa la usa pt ca era loc perfect pt ea insa acum am mutat o pe alt perete sa vad cum e,m am gandit la geam,chiar in dreptul geamuluj insa nu am cum sa pun oglinda,ar trebui s o incorporez in masa cumva si n am chef momentan,plus spoturile,plus ca oglinda ar bloca practic lumina deci mare lucru n as face.
      Te pup ,astept sa mi arati si locul tau cand e gata.

      Ștergere
    2. De cate ori vedeam masa aia imi venea sa le fac reclamatie pt pret 😂😂 prea scumpa.
      Eu sincer o am pusa la usa pt ca era loc perfect pt ea insa acum am mutat o pe alt perete sa vad cum e,m am gandit la geam,chiar in dreptul geamuluj insa nu am cum sa pun oglinda,ar trebui s o incorporez in masa cumva si n am chef momentan,plus spoturile,plus ca oglinda ar bloca practic lumina deci mare lucru n as face.
      Te pup ,astept sa mi arati si locul tau cand e gata.

      Ștergere
  7. Ha, exact asa mi-am facut si eu biroul meu de machiaj. Dintotdeauna mi-am dorit o astfel de masuta, in care sa imi intre toate produsele. De abia asteptam sa ma mut. Prima chestie pe care am luat-o cu mult inainte sa fie totul gata a fost chiar masuta asta - de fapt, un blat si cele 2 corpuri ALEX. Foarte practic.
    La tine arata totul asa neat & tidy, la mine e un dezastru pe birou. De cateva zile tot zic ca voi face curat, insa nu am apucat inca sa mai strang de pe el, se tot aduna chestii.
    Oglinda de aia mare nu mi-am luat, biroul meu e chiar la geam si intra multa lumina.

    RăspundețiȘtergere
  8. Hey,daa sunt foarte practice mai ales corpurile Alex .Uite iti zic un secret,sa stii ca nici la mine nu e asa organizata mereu ,le mai imprastii si eu �� tocmai de aia nu mi au placut variantele de mese mai inguste.
    Eu am vrut neaparat oglinda si becuri,intra si la mine lumina dar nu suficienta.Mersi pt vizita ��

    RăspundețiȘtergere
  9. foarte frumoasa! zi mi te rog, aplica se baga in priza? (vad un fir acolo) sau se pune ca orice bec/aplica? ms frumos

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc !
      Aplicele sunt conectate intre ele prin cablu iar cablu conectat la stecher se baga in priza.Initial am vrut si un buton switch off dar am cumparat unul nepotrivit iar apoi mi am dat seama ca in priza aveam o multipriza cu buton,intrerupator deci e ok si asa.Aplicele vin foarte aiurea ,trebuie sa le conectezi tu la cablu si apoi sa le pui in perete sau priza,cum preferi.

      Ștergere